V
voi veeeee
Vieras
mun kaverille oli mies kantoapuna muutossa.. sovittiin että maksaa 10e bensoja kun omalla autolla tulee ja meillä ihan sika tiukkaa.. noh 6h oli kantamassa tavarat pakattu miten sattuu kaapit täynnä tavaraa ja ne piti kantaa autoon kamoineen päivineen.. ei mitään kevyitä kuulemma olleet. akka vaan räkyttää vieressä.. ja on tiellä kokoajan. ukko tulee kotiin äksynä ja mustelmilla. oli viellä pitänyt joku heittää kaupunkiin ja oli kaveri luvannut maksaa siitä 5e. nyt sitten puhelimessa rupes siitäkin räkyttämään.. että kun hälläkin tiukkaa ja ei raaskisi.. hitto sanon mie. me ollaan lähes joka muutossa oltu apuna ILMASIKSI. ja hän muuttaa lähes joka vuosi.. kun tuo parisuhde on mitä on, eikä ota opikseen. hän ei yhdessäkään muutossa meillä apuna.. aina johonkin vedoten. vaikka kovasti aina hehkuttaa miten hän auttaisi kyllä jos olis sama tilanne muilla.. mutta isäntä just sano että tulipa paska fiilis taas tästäkin.. mun ois sit viellä pitänyt kävelemään lähteä tässä illalla hälle tavarat purkamaan.. siis ei mikään riitä.. ja paska ahne kaveri nyt sit oon... kun pyydetiin bensat rahaa siitä että päästään hälle kantamaan kamat. oisinhan mä lähtenytkin avuksi purkamaan mutta tähän aikaan pitäs mennä just... isännällä niin kipee käsi että ei saa totta lasta ees kannettua sänkyyn.
huomenna lupasin mennä sit avuksi.. menipä fiilis siitäkin.. nyt sit siellä on yksi purkamassa kaverina ja voi että on niin ihana kaveri hän.. miehelle ei ees kiitosta sanota. vaikka kahestaan joutu kantamaan yhen toisen miehenkassa kaikki kamat.. aika urakka oli. kiitos kun sain purkautua
huomenna lupasin mennä sit avuksi.. menipä fiilis siitäkin.. nyt sit siellä on yksi purkamassa kaverina ja voi että on niin ihana kaveri hän.. miehelle ei ees kiitosta sanota. vaikka kahestaan joutu kantamaan yhen toisen miehenkassa kaikki kamat.. aika urakka oli. kiitos kun sain purkautua