Ei johdu kummastakaan. Eikä oo mikään pikanen päähänpisto.Alkuperäinen kirjoittaja no:höh. ettei johdu vaan niistä sun kivuistas ja jostain hormonihöyryistä? vai päästätkö miehen kun et voi saada lapsia enää yhden lisäks?
Ei johdu kummastakaan. Eikä oo mikään pikanen päähänpisto.Alkuperäinen kirjoittaja no:höh. ettei johdu vaan niistä sun kivuistas ja jostain hormonihöyryistä? vai päästätkö miehen kun et voi saada lapsia enää yhden lisäks?
Me ollaan jo useemman kerran oltu erossa. Ja useemman kerran oon ollu melko varma että tuun oleen sen kans loppuelämän..Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:meillä oli tossa 8v yhdessäolon jälkeen melkein ero, siitä selvittiin ja nyt on molemmat varmoja että yhdessä pysytään. olen tosi pahoillani
ymmärrän. ei tätäkään tiedä kestääkö vanhuuteen saakkaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Me ollaan jo useemman kerran oltu erossa. Ja useemman kerran oon ollu melko varma että tuun oleen sen kans loppuelämän..Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:meillä oli tossa 8v yhdessäolon jälkeen melkein ero, siitä selvittiin ja nyt on molemmat varmoja että yhdessä pysytään. olen tosi pahoillani
Mut on niin paljo kaikkee..
Mul on musta lyhyet hiukset. Se brunette oli kans mukana ohjelmassa.Alkuperäinen kirjoittaja mietin olitko sinä:ootko ollut miehesi kanssa kattomassa x-factor lähetyksiä ? oletko blondi vai sellai brunette ?
Mä en enää kestäny sitä jatkuvaa epävarmuutta, se oli yks syy..Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:ymmärrän. ei tätäkään tiedä kestääkö vanhuuteen saakkaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Me ollaan jo useemman kerran oltu erossa. Ja useemman kerran oon ollu melko varma että tuun oleen sen kans loppuelämän..Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:meillä oli tossa 8v yhdessäolon jälkeen melkein ero, siitä selvittiin ja nyt on molemmat varmoja että yhdessä pysytään. olen tosi pahoillani
Mut on niin paljo kaikkee..
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Onnea siis uuteen elämään
Meil oli tos pari kuukautta sitten miehen kanssa aikamoinen riitaepisodi. Joka asiasta väännettiin. Lopulta tilanne oli niin tukossa että mä heitin sen menemään täältä. Meni porukoilleen tohon naapuriin. Oli kuule aikamoista kun pitkästä aikaa pystyi hengittämään kunnolla ja olemaan stressaamatta ja riitelemättä. En ollut yhtään surullinen kahteen päivään, vain helpottunut. Ja kyse ei missään vaiheessa ollut erosta vaan aikalisästä toisen naaman kattomisessa. Kolmantena päivänä vasta tuli ekan kerran kaipuu ja ikävä, ja sit soitinkin sen kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Onnea siis uuteen elämään
Kauheen ristiriitaiset fiilikset, toisaalta oon kauheen surullinen mutta toisaalta suunnattoman helpottunut..
Mutta lopullisestihan ne todelliset fiilikset näkyy vasta muutaman päivän päästä ku on tästä alusta päässy..
Kovasti voimia teillekin :hug: Kyllähän se aina helpompaa on jos on yhteinen päätös, meillä ei vaan nyt menny niin..Alkuperäinen kirjoittaja Hoeg:Olen samassa tilanteessa, paitsi että ero on yhteinen päätös (mikä tietenkin helpottaa asioita, ei tarvitse tuntea syyllisyyttä, paitsi tietenkin lasten takia vähän). Tässä onkin sitten kaikenlaista järjestelemistä edessä.
Niin, samoin sinulle (hölmö selitän vain itsestäni)! Kyllä jännittää miten lapset suhtautuvat (ovat tosin niin pieniäkin etteivät hirveästi asiasta ymmärrä ). Mutta uskon lopputuloksen olevan lastenkin kannalta parempi. Ehjä perhe on hieno asia silloin kun on kaksi toisiaan rakastavaa vanhempaa, mutta jos tunnelma on kireä koko ajan, ei se ole hyväksi kenellekään. Varsinkin mieheni on tätä mieltä, sillä hänen vanhempansa sinnittelivät yhdessä kunnes lapset olivat isoja. Eikä se ollut kuulemma mukavaa katseltavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Kovasti voimia teillekin :hug: Kyllähän se aina helpompaa on jos on yhteinen päätös, meillä ei vaan nyt menny niin..Alkuperäinen kirjoittaja Hoeg:Olen samassa tilanteessa, paitsi että ero on yhteinen päätös (mikä tietenkin helpottaa asioita, ei tarvitse tuntea syyllisyyttä, paitsi tietenkin lasten takia vähän). Tässä onkin sitten kaikenlaista järjestelemistä edessä.
Tytön puolesta toki harmittaa ihan hirmusti..
No kyllähän sen ymmärtää että tällasissa tilanteissa ne omat asiat on päällimmäisenä mielessäAlkuperäinen kirjoittaja Hoeg:Niin, samoin sinulle (hölmö selitän vain itsestäni)! Kyllä jännittää miten lapset suhtautuvat (ovat tosin niin pieniäkin etteivät hirveästi asiasta ymmärrä ). Mutta uskon lopputuloksen olevan lastenkin kannalta parempi. Ehjä perhe on hieno asia silloin kun on kaksi toisiaan rakastavaa vanhempaa, mutta jos tunnelma on kireä koko ajan, ei se ole hyväksi kenellekään. Varsinkin mieheni on tätä mieltä, sillä hänen vanhempansa sinnittelivät yhdessä kunnes lapset olivat isoja. Eikä se ollut kuulemma mukavaa katseltavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Kovasti voimia teillekin :hug: Kyllähän se aina helpompaa on jos on yhteinen päätös, meillä ei vaan nyt menny niin..Alkuperäinen kirjoittaja Hoeg:Olen samassa tilanteessa, paitsi että ero on yhteinen päätös (mikä tietenkin helpottaa asioita, ei tarvitse tuntea syyllisyyttä, paitsi tietenkin lasten takia vähän). Tässä onkin sitten kaikenlaista järjestelemistä edessä.
Tytön puolesta toki harmittaa ihan hirmusti..
Sä se sitten olet aina yhtä rohkaiseva. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Mun mielestä todella typerä ja asiaton kommentti tällääseen ketjuun vaikka kuinka on silmäniskuhymiö perässä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt miehes voi tehdä lapsia jonkun muun kanssa kun sä et niitä saa