tulipa paha mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjklkjhfghjkg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjklkjhfghjkg

Vieras
olin abc:llä äsken kaupassa. oon ollu kipeenä ja nyt olo oli hiukan parempi ja lähin siis kaupassa käymään. kun tulin abc:ltä ulos niin pihassa oli joku teiniporukka jotka alko huuteleen jotain "huora" jne.. ja syljeskeli mun perään :o tuli jotenkin paha mieli kun kumminkin vähän herkillä vielä kun juuri kuumeesta parantumassa..

olin abc:llä äsken kaupassa. oon ollu kipeenä ja nyt olo oli hiukan parempi ja lähin siis kaupassa käymään. kun tulin abc:ltä ulos niin pihassa oli joku teiniporukka jotka alko huuteleen jotain "huora" jne.. ja syljeskeli mun perään :o tuli jotenkin paha mieli kun kumminkin vähän herkillä vielä kun juuri kuumeesta parantumassa..

häääh?! Ihan säälittää ne nuoret...kyllä itsekkin olen sellainen ollut mutta on minulle kotona opetettu käytöstavat.

Oli kuumetta tai ei, niin kyllä minusta saa pahoittaa mielensä huonosta kohtelusta. Nuorten julmuuden voi vielä ajatella johtuvan ajattelemattomuudesta, mutta pahalta se silti tuntuu. Se on tietysti vielä pahempi, kun samanlaista käytöstä harrastavat välillä vanhemmatkin.

[QUOTE="halit";21909583]Oli kuumetta tai ei, niin kyllä minusta saa pahoittaa mielensä huonosta kohtelusta. Nuorten julmuuden voi vielä ajatella johtuvan ajattelemattomuudesta, mutta pahalta se silti tuntuu. Se on tietysti vielä pahempi, kun samanlaista käytöstä harrastavat välillä vanhemmatkin.[/QUOTE]

No tottakai saa loukkaantua ja pahoittaa mielensä, mutta pitää kuitenkin ajatella järjellä. Tuokin tapaus saa ihan eri mittasuhteet, kun miettii, monelleko ohikulkijalle he noin huutavat ja mikä niillä kakaroilla on oikeasti motiivi tuohon huuteluun. Ei ohikulkijoiden loukkaaminen vaan kavereille näyttäminen. Eli eivät ne oikeasti edes ole sitä mieltä eikä tarkoita sitä henkilökohtaisesti sinulle. Satuit nyt vain kulkemaan ohi, kun tällainen kuningasidea haukkua ohikulkijoita pääsi valloilleen.

Selkäsaunan tarpeessa ovat nuo kakarat. Osoittaa jotakin nykyajan kotikasvatuksesta, että huudellaan tuntemattomille mitä sattuu. Ei mitään kunnioitusta. Jalkapuut takas!

Kun mun läheinen ystävä oli juuri muutama tunti aikaisemmin kuollut, olin bussissa lapseni kanssa menossa kotiin onnettomuuspaikalta.
Olin itkenyt tuntikausia, ulkona satoi ja olin varmasti aivan kamalan näköinen.
Bussissa takapenkillä istui tuollaisia vastaavia räkänokkia, kun mihin ap´kin oli törmännyt. Keskustelivat kovaan ääneen, että katsokaa nyt, ton näköinen nainen, aivan takuulla joku helvetin halpa yh-huora.
Silloin olisi tehnyt mieli ottaa heitä korvista kiinni ja ravistaa, huutaa ja sylkeä päin naamaa. Olin hitto soikoon juuri kohdannut elämäni suurimman surun, ja he istuivat siinä kaikessa tietämättömyydessään ja haukuivat :(

Mulle kävi sama tiistaiaamuna töihin kävellessä. Olin liikkeellä hieman viiden jälkeen aamulla ja vissiin teinit eivät olleet edes menneet nukkumaan kännäämiseltään vielä. Joltain parvekkeelta huutelivat törkeyksiä perääni. Kauhea oli oloni jo valmiiksi ja sitten moiset idiootit näyttivät osaamistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tunteen :(;21911272:
Kun mun läheinen ystävä oli juuri muutama tunti aikaisemmin kuollut, olin bussissa lapseni kanssa menossa kotiin onnettomuuspaikalta.
Olin itkenyt tuntikausia, ulkona satoi ja olin varmasti aivan kamalan näköinen.
Bussissa takapenkillä istui tuollaisia vastaavia räkänokkia, kun mihin ap´kin oli törmännyt. Keskustelivat kovaan ääneen, että katsokaa nyt, ton näköinen nainen, aivan takuulla joku helvetin halpa yh-huora.
Silloin olisi tehnyt mieli ottaa heitä korvista kiinni ja ravistaa, huutaa ja sylkeä päin naamaa. Olin hitto soikoon juuri kohdannut elämäni suurimman surun, ja he istuivat siinä kaikessa tietämättömyydessään ja haukuivat :(

Jos olisit mitenkään vaan pystynyt, olisi kannattanut huutaa sinne takapenkin suuntaan jotain sellaista, että: "Ystäväni kuoli juuri xxxtien auto-onnettomuudessa, joten eipä ole tullut tässä meikattua ja tukkaa tupeerattua". Se olisi luultavasti saanut nuoret sanattomiksi ja ehkä tuo episodi olisi tullut mieleen myös seuraavalla kerralla, kun aikoivat huudella jotakin.

Yhteistyössä