Tulipa paha mieli aamupalapöydässä! :( Mies syyttää minua maailman itsekkäimmäksi olioksi

  • Viestiketjun aloittaja huoooh
  • Ensimmäinen viesti
huoooh
Meiltä oli maito loppu. Laitoin eilen miehelle töihin tekstarilla ostoslistan ja mies ei kuitenkaan tullut maitokaupan kautta.
Meillä on monenlaisia limsoja, mehuja, piimää yms. juomia kaapit väärällään.

Maidosta sain tiristettyä loput omaan kahvikuppiin ja mies veti siitä hirveät herneet nenäänsä.

Miehen mielestä olin itsekäs, kun en äitinä tarjoutunut antamaan viimeisiä maitotilkkoja lapsen kaakaoon. Mies itse oli tietoinen, ettei meillä ole maitoa ja rupesi kuitenkin siinä aamupalapöydässä ehdottamaan lapsen aamupalajuomaksi KAAKAOTA. Olin jo ehtinyt ottaa yhden kupillisen kahvia, niin maitoa ei ollut läheskään sitä vertaa, että siitä olisi mukillista tullut. Alle puol desiä sitä maitoa oli.

Hemmetti että rupesi kyrsiin ja tuli paha mieli. Kääntyi tuokin asia minun syyksi, kuten kaikki muutkin asiat tämän katon alla. En jaksa tällaista, joka ikinen päivä syytetään ties mistä.

Minua itkettää! Ja suututtaa samaan aikaan. :(
 
Kaakaon voi tehdä myös veteen, en nyt oikein ymmärrä tuollaista asennetta että se olisi jotenkin erityisesti ap:n vika että maito on lopussa. Uskon että harmittaa tuollainen syyttely, varsinkin jos mies on jo eilen ollut tietoinen että maito on vähissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
Olisi siitä maitotilkasta voinut kaakaonkin tehdä, itse laitan muksuille kaakaot omasta teevedestä ja lorautan vaan päälle n. puolet maitoa. Mutta kyllä se nyt minusta on outoa syyttää toista maidon loppumisesta jos itse on edellisenä päivänä käynyt kaupassa. Eikä se nyt mitenkään hirveän ihmeellistä ole, jos maitotilkan kahviinsa laittaa. Kummallinen ukko.
 
a.p.
Niin, mutta miespä ei huomioinut muuta kun meidän esikoisen. Siitä kämäsestä maitotilkasta olisi pitänyt jakaa maito kahteen mukiin, meillä kun on kaksi lasta.
Kohta on eri osoitteetkin.
Otan tuon meidän nuorimman ja muutan vanhemmilleni toiseen päähän Suomea. Esikoista (miehen silmäterää) en vie mukanani, koska hällä on täällä koulut.
Pienempi ei ole vielä lähellekään eskari-ikäinen, se on helppo sopeuttaa toiseen kaupunkiin asumaan.
 
Blue
Ihan varmasti jokainen vuorollaan voi itseään perheessä ajatella. Varsinkin kun lapselle oli muutakin juomista yllin kyllin. Minä olisin saattanut vetäistä aika iso herneet nenään tosta miehen käytöksestä. Mutta se voi olla että sillä oli känkkispäivä ja sen piti saada haastaa riitaa jostain asiasta. Jos se ei olisi tuosta tullut niin sitten jostain muusta. Mutta todella ärsyttävä silti!
 
Blue
Niin, mutta miespä ei huomioinut muuta kun meidän esikoisen. Siitä kämäsestä maitotilkasta olisi pitänyt jakaa maito kahteen mukiin, meillä kun on kaksi lasta.
Kohta on eri osoitteetkin.
Otan tuon meidän nuorimman ja muutan vanhemmilleni toiseen päähän Suomea. Esikoista (miehen silmäterää) en vie mukanani, koska hällä on täällä koulut.
Pienempi ei ole vielä lähellekään eskari-ikäinen, se on helppo sopeuttaa toiseen kaupunkiin asumaan.
Ahaa, eli teillä ongelmaa muutenkin... No sitten en enää ihmettele tuota.
 
Ensimmäiseksi tuskin maidolla on mitään tekemistä asian kanssa, vaan teillä on niin tulehtuneet välit että kuittaillaan kaikesta mistä vaan aihetta keksii??

Jos ero tulossa, todella surullista että sisarukset erotetaan toisistaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
a.p.
Ensimmäiseksi tuskin maidolla on mitään tekemistä asian kanssa, vaan teillä on niin tulehtuneet välit että kuittaillaan kaikesta mistä vaan aihetta keksii??

Jos ero tulossa, todella surullista että sisarukset erotetaan toisistaan..
On ero surullinen joka tapauksessa. Tässä meidän tapauksessa mä en todellakaan jää tälle paikkakunnalle, vaan haluun mennä kotiin.
Esikoisella on oma elämä täällä, sekin repisi kahta kauheammin rikki, jos joutuisi yhtäkkiä aivan vieraaseen ympäristöön.
 
"heluna"
Meiltä oli maito loppu. Laitoin eilen miehelle töihin tekstarilla ostoslistan ja mies ei kuitenkaan tullut maitokaupan kautta.
Meillä on monenlaisia limsoja, mehuja, piimää yms. juomia kaapit väärällään.

Maidosta sain tiristettyä loput omaan kahvikuppiin ja mies veti siitä hirveät herneet nenäänsä.

Miehen mielestä olin itsekäs, kun en äitinä tarjoutunut antamaan viimeisiä maitotilkkoja lapsen kaakaoon. Mies itse oli tietoinen, ettei meillä ole maitoa ja rupesi kuitenkin siinä aamupalapöydässä ehdottamaan lapsen aamupalajuomaksi KAAKAOTA. Olin jo ehtinyt ottaa yhden kupillisen kahvia, niin maitoa ei ollut läheskään sitä vertaa, että siitä olisi mukillista tullut. Alle puol desiä sitä maitoa oli.

Hemmetti että rupesi kyrsiin ja tuli paha mieli. Kääntyi tuokin asia minun syyksi, kuten kaikki muutkin asiat tämän katon alla. En jaksa tällaista, joka ikinen päivä syytetään ties mistä.

Minua itkettää! Ja suututtaa samaan aikaan. :(

no mie solis voinut käydä siellä kaupassa, mutta sinä olisit voinut tehdä lapselle sen desin kaakaon, etkä laittaa sitä itsekkäästi omaan kahviisi.

toki ihmettelen tässä sitä miksi a.lapsi pitää opettaa juomaan aamuisin mitään kaakaota,mehua tms. meillä se on lapsen ruokajuoma joko vesi tai maito! b. miksi sä otat tästä tälläisen stressin? hirvee ulina turhan päiväisestä asiasta!

oot niinku mun ex jos mä sanoin sille jotain vihaisena,se kantoi sitä katkerana suhteemme loppuun asti,eikä avannut suutaan kuin vasta eron jälkeen.

miehellä taitaa olla oikeesti jotain muuta mielen päällä,vaikka eihän sitä saisi purkaa sinuun

mites toi seksi puoli, onko mies siihen tyytyväinen? jos ei ole niin teeppäs asialle jotain,saattaa vaikuttaa yllättäviin asioihin :D
 
"heluna"
jaa just katoinkin että on muutakin, no se oli kyllä arvattavissa. rauhoituhan nytten ettei käy niinkuin mulla, keskityin suhteemme loppuaikoina vain miehen huonoihin puoliin ja virheisiin, en siihen mitä hyvää oli! ja eron jälkeen tajusin että olen mokannut koko homman, nimittäin miehessä oli kuitenkin enemmän hyviä puolia kuin huonoja ja parisuhteessa oli vaan ajauduttu negatiivisuuden kehään, mutta oikeesti oli enemmän hyvää kuin huonoa ja nyt kaduttaa koko homma.

mutta se seksi asia toimiiko se? toimimaton seksi-elämä vaikuttaa paljon
 
"vieras"
Laittakaa ne ukkonne ruotuun ja lopettakaa se kynnysmattona olo. Kai annoit kuulua että ukon oma vikahan se oli että teillä ei maitoa ollut kun ei ollut kaupassa käynyt??
 
vierass
[QUOTE="heluna";27879069]jaa just katoinkin että on muutakin, no se oli kyllä arvattavissa. rauhoituhan nytten ettei käy niinkuin mulla, keskityin suhteemme loppuaikoina vain miehen huonoihin puoliin ja virheisiin, en siihen mitä hyvää oli! ja eron jälkeen tajusin että olen mokannut koko homman, nimittäin miehessä oli kuitenkin enemmän hyviä puolia kuin huonoja ja parisuhteessa oli vaan ajauduttu negatiivisuuden kehään, mutta oikeesti oli enemmän hyvää kuin huonoa ja nyt kaduttaa koko homma.

mutta se seksi asia toimiiko se? toimimaton seksi-elämä vaikuttaa paljon[/QUOTE]

No sillä seksillä oo kyllä mitään tekemistä suhteen toimivuuden kanssa...


Ja jos meillä on maitoa vähän niin se on kyllä KAHVIMAITOA silloin enkä todellakaan koe itseäni itsekkääksi sen takia :D Ei tulisi pieneen mieleenkään lykätä viimisiä maitoja mukulan kaakaoon (tosin meillä ei muutenkaan lapset juo mitään kaakaota). Typerä mies ja voi olla, että meidän mies olisi vastaavassa tilanteessa saanut kahvimukin kalloonsa (jahka olisin juonut sen ensin tyhjäksi, kun oli kerta viimeiset maidot).
 
En tiedä onko nämä seksiasiantuntijat oikeasti tosissaan tälläkin palstalla, mutta on kyllä taas erinomainen neuvo, että kun välit on tulehtuneet niin akka äkkiä tekemään jotain seksipalveluksia hampaat irvessä niin johan siitä ilo irtoaa ja liittokin paranee. Kuitenkin yleensä ne muut ongelmat tulevat sänkyyn, eikä toisin päin. Ja jos ongelma olisi alunperin sängyssä, niin siihen tuskin auttaa väkisillä paneminen.

Mutta joo, turhaanpa sitä maidosta alkaa tappelemaan, kannattaa selvittää ne oikeasti kaihertavat asiat.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27879181]Laittakaa ne ukkonne ruotuun ja lopettakaa se kynnysmattona olo. Kai annoit kuulua että ukon oma vikahan se oli että teillä ei maitoa ollut kun ei ollut kaupassa käynyt??[/QUOTE]

Ei ole ihme että on ongelmia kun asenne on tämä :O
 

Yhteistyössä