[QUOTE="a.p";27637308]Siis ongelma on se, ettei mulla kestää pää odottaa kuukausia. se on joko tai. Mun jaksaminen ei yksinkertaisesti riitä.
Mä kuitenkin tunnen oman mieheni myös sen verranhyvin, ettei lähde huvikseen mihinkään terapioihin ja myönnä alkoholiongelmaansa. On niin korkea kynnys hänellä niellä se ylpeys. Joten mä ehkä olen valmis ottamaan sen riskin, että palaisin yhteen siinä vaiheessa kun miehellä on vielä hoito alussa. Kuitenkin tietoisena siitä, että yksin kerta, ja se olisi siinä.[/QUOTE]
tuo on aika väärin miestäsi kohtaan, että sinne terapiaan mennään siksi ettei SINUN pääsi kestä vaikka sinä se terve tässä olet toisin kuin miehesi.
Yritä nyt ymmärtää, että alkoholismi on sairaus. Miehesi on sairas. Miehesi tarvitsee apua vaikean asian käsittelyyn. Sitä asiaa ei käsitellä parisuhdeterapiassa. Sairaudesta ei parannuta yhdestä yöstä joten voin melkein luvata että hoidon aikana mies vielä ratkeaa. Paraneminen tapahtuu pikkuhiljaa ja askel askeleelta, mutta et voi ottaa sairasta ihmistä kotiisi asumaan ja kieltää häneltä sairauteen kuuluvia oireita ulos heittämisen uhalla.
Vähän sama kuin jos ottaisit vaikka vasta hoitonsa aloittavan anorektikon kotiisi asumaan ja sanosit että jos kerrankin lasket kaloreita niin lennät pihalle.