V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Anonymous oli tehnyt cyber iskuja venäjää vastaan.Nojoo kowee ja lispetti anteeksi. Mä olin vaan niin raivoissani eilen et syyttelin raivoissani kaikkea mahdollista. Toki saa keskustella asioista. Tuohan erimielipiteet keskustelua
Siis poistuiko tämä oxettavaEnään? Ihan kun olisit joskus ennen luottanut? Ei sentäs, nyt mää meen. Heisulivei!
kauniit jäähyväiset jätit hällä lohdutuksenalentosuukkokuva @KOOWEE
Koowee näkyy kirjautuvan kolmen aikaan aamuöisin, vaikkei mitään enää julkaise. Yksäreitä varmaan laitteleekauniit jäähyväiset jätit hällä lohdutuksena
mutta tuo kremlin trolli hiljeni täällä kun taidettiin lähettää Ukrainaan sotimaan ja todnäk sinne jää maanparannusaineeksi jos pyörillä olevien Putinin krematorioidentuhkat sirotellaan omaisilta salaten epäonnistuneen valloituksen jälkeen sinne
putinin joukot pakenee sieltä viim ensvkolla hännät koipien välissä ja jättävät nuorten kokemattomien sotilaitten ruumiit ja tuhkat Ukrainaan
Koowee näkyy kirjautuvan kolmen aikaan aamuöisin, vaikkei mitään enää julkaise. Yksäreitä varmaan laittelee
Klikkaa sen nimimerkkiä. Nyt varmaan piilottaa sen tiedonMistäs tuommoiset tiedot näkee?
Hyvä että piilottaa profiilin kyttääjiltä.Klikkaa sen nimimerkkiä. Nyt varmaan piilottaa sen tiedon
Utelias vaan olen. Onkin nyt ollut päivälläkin hereilläHyvä että piilottaa profiilin kyttääjiltä.
Eli kyttääjä.Utelias vaan olen. Onkin nyt ollut päivälläkin hereillä
Eli kyttääjä.
Ja niinhän tämä omituinen KOOWEE otti ja lähtiVoisit tällä kertaa olla vähän vähemmän kristillinen ja olla kääntämättä toista poskea. Palstan taso nousee kertaheitolla kun viidennen kolonnan myyrät katoavat koloihinsa.