M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja idiootti:Oot sitten hyvin samanlainen kuin mieheni. Tuli äsken saunaan ihan vaan vittuilemaan mulle.
Onko sullakin alko ongelma =(
Alkuperäinen kirjoittaja mistäs alotetaan:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mua ällöttää mun vakipalsta kun kaikki on sitä saatanan halipusia vaan. Kuka sellasta jaksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:etkö saanut juhannuksena?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no täällä vittuilee heti jos sanoo suoraan mitä aattelee jostain.pitää olla massan mukana ja myötäillä
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no täällä vittuilee heti jos sanoo suoraan mitä aattelee jostain.pitää olla massan mukana ja myötäillä
Mä myötäilen tätä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:etkö saanut juhannuksena?
En saanu, ku oli ruukku "siellä" koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:etkö saanut juhannuksena?
ja nenä pebassa vieläkin?
Alkuperäinen kirjoittaja perkele:Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:etkö saanut juhannuksena?
ja nenä pebassa vieläkin?
On kyllä olo aika hanurista ku huomenna taas aikanen herätys töihin.