Ei oo ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja idiootti:Oot sitten hyvin samanlainen kuin mieheni. Tuli äsken saunaan ihan vaan vittuilemaan mulle.
Onko sullakin alko ongelma =(
Sulla varmaan tarve purkaa huonoa jussiaAlkuperäinen kirjoittaja mistäs alotetaan:
Pusipusi, lässyti lässytiAlkuperäinen kirjoittaja häh:Mua ällöttää mun vakipalsta kun kaikki on sitä saatanan halipusia vaan. Kuka sellasta jaksaa?
En saanu, ku oli ruukku "siellä" koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:etkö saanut juhannuksena?
Mä myötäilen tätäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no täällä vittuilee heti jos sanoo suoraan mitä aattelee jostain.pitää olla massan mukana ja myötäillä
älä ala vittuileeAlkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Mä myötäilen tätäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no täällä vittuilee heti jos sanoo suoraan mitä aattelee jostain.pitää olla massan mukana ja myötäillä
ja nenä pebassa vieläkin?Alkuperäinen kirjoittaja häh:En saanu, ku oli ruukku "siellä" koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:etkö saanut juhannuksena?
On kyllä olo aika hanurista ku huomenna taas aikanen herätys töihin.Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:ja nenä pebassa vieläkin?Alkuperäinen kirjoittaja häh:En saanu, ku oli ruukku "siellä" koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:etkö saanut juhannuksena?
voi raukkaa **halipusu sulle** :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja perkele:On kyllä olo aika hanurista ku huomenna taas aikanen herätys töihin.Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:ja nenä pebassa vieläkin?Alkuperäinen kirjoittaja häh:En saanu, ku oli ruukku "siellä" koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:etkö saanut juhannuksena?