tulin just kotiin, nyt oksettaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";22858701]NÄin se vaan on, tiedän itsestäni... olen tehnyt sen myös selvin päin.... useasti. Ainakin toistakymmentä kertaa olen pettänyt miestäni 15 vuoden yhteiselon aikana... enkä usko että koskaan pystyn lopettamaan.[/QUOTE]

niin ja kaikki nämä ovat olleet myös perheellisiä "onnellisessa" liitossa olevia miehiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;22858716:
Aika surullista... :(

Totta, ja vielä surullisemmaksi asian tekee se, että todellakaan en ole ainut tässä maailmassa joka näin tekee. Niin monta hyväuskoista vaimoa ja miestä tällä pallolla, jotka kuvittelevat olevansa niin onnellisia ja luotettavia toisilleen ja todellisuudessa seläntakana tapahtuu niin paljon :(
En voi kuulua ainoastaan siihen ryhmään jonka tutuista lähes joka toinen perheellinen (oli sitten mies tai nainen) on jossain elämänsä vaiheessa kukin tavallaan pettänyt puolisoaan.

nyt mä juttelin miehen kanssa. koitin kuulostaa normaalilta. en kertonu mitään enk'ä usko että pystyn kertomaan. se haluis tulla käymään mutta en tiedä pystynklö nähdä sitä.

[QUOTE="piitu";22858771]nyt mä juttelin miehen kanssa. koitin kuulostaa normaalilta. en kertonu mitään enk'ä usko että pystyn kertomaan. se haluis tulla käymään mutta en tiedä pystynklö nähdä sitä.[/QUOTE]

Mä annan vinkin, ÄLÄ KERRO! Sä rikot vaan suotta toisiakin ihmisiä, riittää että tuhoo itsensä. Älä siis langeta omaa pahaa oloasi toiselle. Jos sä haluut jatkaa pettämistä, mieti jätätkö suosilla poikaystäväsi jollet kestä oman pääsi kanssa ja jatkat seikkailujasi vai oletko kuin mitään ei olisi tapahtunut ja jatkat poikaystäväsi rakastamista.

[QUOTE="mä";22858749]Totta, ja vielä surullisemmaksi asian tekee se, että todellakaan en ole ainut tässä maailmassa joka näin tekee. Niin monta hyväuskoista vaimoa ja miestä tällä pallolla, jotka kuvittelevat olevansa niin onnellisia ja luotettavia toisilleen ja todellisuudessa seläntakana tapahtuu niin paljon :(
En voi kuulua ainoastaan siihen ryhmään jonka tutuista lähes joka toinen perheellinen (oli sitten mies tai nainen) on jossain elämänsä vaiheessa kukin tavallaan pettänyt puolisoaan.[/QUOTE]

Mä ihmettelen kyllä sitä kun jotkut pariskunnat ovat niin paljon erillään. Joillekin on ihan normaalia käydä vaikka joka v-loppu baareissa yksin, kun mun mielestä baarissa taas ei ole mitään niin ihmeellistä että sinne haluaisin. Se on kuitenkin melkoinen lihatiski. Itse käyn kaks kertaa vuodessa baarissa kaveriporukalla ja toisen kaks kertaa miehen kanssa. Siinä on meidän baarireissut ja joka kerta baarin jälkeen tulee semmonen olo että huh huh miten surullista meininkiä. Me ei olla miehen kans erossa muutenkaan juuri koskaan. Työpäivät tietty ja harrastukset joissa käydään pikaisesti parina kertana viikossa. Koiran lenkitykset ja lasten ulkoilutukset. Meillä siis pettäminen ei oikein ole mahdollista ellei miehellä olisi joku työpaikkaromanssi. Mutta ollaan puhuttu joskus pettämisestä ja mieheni sanoi ettei arvosta pettäjiä yhtään ja se on vain luonteen lujuutta sanoa ei, tilanteissa joissa meinaa alkaa lähtee mopo käsistä.
Ehkä olen hyväuskoinen ja haluan sellaisena pysyäkin. Jos mieheni pettäisi, en todellakaan haluaisi tietää siitä. Ellei sitten oma terveyteni olisi uhattuna, siis jos mies olisi ollut niin tyhmä ettei olisi käyttänyt ehkäisyä eli olisi olemassa mahdollisuus saada joku tauti. Jos on valmis jakamaan toisen kanssa arkea ja elämää, pitäisi olla valmis myös muuttamaan "minä, minä, minä eikä kukaan muu"-asennettaan eli ei tee asioita joista vaan itse saa jotain kiksejä, vaan pitää ottaa myös se toinen ihminen huomioon.

Älä nyt vajoa kokonaan synkkyyteen, noin voi käydä paremmissakin piireissä ;) Mitäs jos laittaisit korkin kiinni vähäksi aikaa, harrastaisit vähän itsetutkistelua että mitä oikeasti haluat elämältä ja parisuhteelta, minusta hieman kuulostaa että parisuhde ei ole se oikea silloin jos tekee mieli muita (kyllä, tiedän mistä puhun)

mä päätin etten kerro miehelle mutta täytynee miettiä tätä suhdetta ja ennenkaikkea omaa käytöstä ja olenko valmis parisuhteeseen

vaan kauhukuvissani jo kuvittelen että mies saa tietää jostakin muualta että olen pettänyt sitä

ei todellakaan ole reilua pettää, mutta koita jaksaa ja totta kai tunnustat miehellesi. minä tein pari vuotta sitten samalla lailla, mutta pääsimme sen yli, kun tunnustin hänelle.. nyt rakkautemme kukoistaa ja olen raskaana (: kyllä te vielä yli pääsette, aivan varmasti. menet vaikka jollekin kurssille ja pääset alkoholiongelmastasi eroon (: ja sitten loppuu se juominen. heippa!

no.. petin kaksi vuotta sitten toukokuussa. nimillä ja ajalla ei ole väliö. totta kai olen raskaana omalle miehelleni. saimme vasta vähän aikaa sitten tietää (: <3 kiitos vain kuitenkin. enkä halua jutella kanssasi. heippa.

Yhteistyössä