Nyt ymmärrän miksi Titanic leffaa on hehkutettu. Tulin just kotiin leffasta ja vieläkin itku silmässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MillaVanilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kaissa";26073427]Kuoliko leonardo oikeasti siel laivalla?
ei kai?[/QUOTE]

On se ollut sen jälkeen monessa muussakin leffassa, eli ei onneksi kuollut!!!11!

niille jotka ei oo nähny tässä tärkeimmät kohdat, ja sellainen versio jonka jopa minä jaksan katsoa :D

[video=youtube;OuSdU8tbcHY]http://www.youtube.com/watch?v=OuSdU8tbcHY[/video]

ja muuten huomenna tulee suomiTV:ltä James Cameronin dokkari jossa kuvataan oikeaa titanikkia merenpohjassa, se kannattaa katsoa =)

Olin 16 vuotias kun tämä elokuva tuli ensi-iltaan ja muistan vielä kun kavereiden kesken naureskeltiin että siellä ne tytöt taas elokuvateatterissa itkee ja nenäliinoja kaivelee esiin.

Nyt on kulunut lähes saman verran vuosia lisää mittariin kun ensimmäisen kerran olen nähnyt tämän koko elokuvan alusta loppuun kun tämä alkuperäinen Titanic tuli äsken subilta.

Nyt taisi kyllä elokuva loppua niin myöhään että olin jo hieman väsynyt kun lopussa silmäkulmat nopeasti kostuivat enemmän ja enemmän. Mäkin oon aina ollut mukamas kova jätkä enkä hirveesti näytä tunteita mutta tunnustetaan että tässä äsken iso mies itki katsottuaan ensimmäisen kerran Titanicin.

Naurakaa vaan, mutta kai se mieskin saa tunteensa näyttää ja nyt oli tänään herkkä mieliala.

Itse olen nähnyt sen elokuvissa ja pari kertaa on tullut katsottua ainakin osittain televisiosta. Oikeasti en kyllä kestä katsoa sitä enkä halua nähdä sitä enää kertaakaan, vaikka on elokuvana mielestäni ihan hyvä. Se rakkaustarina siinä ei itketä, mutta se kun tietää että muuten se on oikeasti tapahtunut. Ihmiset kamppailivat hengestään ja liian monen haudaksi tuli kylmä atlantti. :'(

kamalaa kuolemalla mässäilyä koko pätkä. sinne meni isoisät ja suru jatkuu mutta itketään vähän keksityn rakkauden päälle. ps oli isovanhempia tuolla laivalla...

Uusimmat

Yhteistyössä