Tulikohan pilkottua sipulia liikaa vauvan sängyn viereen?

Rättipatteri

Jäsen
05.03.2008
371
1
16
Haisee nimittäin koko kämppä. Puolikkaan sipulin paoloittelin neljään osaan ja sukkaan ja pinnasänkyyn kiinni. Ennen nukkumaanmenoa käytin höyryhengittämässä kylppärissä. Toivottavasti vaavilla pysyis nyt nenä auki :snotty:

Tuo sipuli on oikein hyvä konsti! Itse laitan aina kokonaisen sippalin. Vaikka kämppä haiseekin, niin pääasia, että pieni saa nukuttua!
Ja laita tyyny pinnasängyn patjan alle, nostaa päätä ylöspäin kätevästi.
Pikaisia paranemisia teille!!

Alkuperäinen kirjoittaja mammma:
Tuo sipuli on oikein hyvä konsti! Itse laitan aina kokonaisen sippalin. Vaikka kämppä haiseekin, niin pääasia, että pieni saa nukuttua!

Juu mä oon puhelinluetteloilla kohottanut sängyn päätyä.. tyynykin oli yks yö, mutta vauva liukui sitten ihan ihme asentoihin niin ajattelin että parempi ilman sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan:
Ihan vaan jos nostaisitte sängyn päätyä ja/tai veisitte lääkäriin jos on kovin pienestä vauvasta kyse. Ei rs paljooo sipulista tokene...

Ei se lääkäri yöunia tuo.. Tässä kuitenkin tarkoitus pitää vauvan nenä auki..

Ai nasolinia ja vickia saa antaa jo kolmesta kk eteenpäin? Ok, hyvä tietää edespäin :) Meidän vauva on nyt 4kk.

Tänään muuttui tosi paksuksi tuo räkä ja sitä sais olla imemässä koko ajan kun röörit täynnä.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja mammma:

Näin juuri. Mä laitan kanssa vähintään kokonaisen ison sipulin pieneksi silputtuna ja yleensä vielä valkosipulia sekaan. AUTTAA!

Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:
Ai nasolinia ja vickia saa antaa jo kolmesta kk eteenpäin? Ok, hyvä tietää edespäin :) Meidän vauva on nyt 4kk.

Tänään muuttui tosi paksuksi tuo räkä ja sitä sais olla imemässä koko ajan kun röörit täynnä.. :|
viksiä ei saa laittaa noin pienelle. lue pakkausseloste.

Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:

Ihan oikeesti ei kuullosta kovin hyvältä....kannttais ehkä korvatkin käydä näyttämässä

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Minä kerran soitin apteekkiin ja kysyin tuosta Nasolinista ni ei ne suositellu sitä annettavaks etes 3 vuotiaalle lapselle. Keittosuolatipat ajaa ihan saman asian.
Meille lääkäri suositteli 1-vuotiaalle....

Uusimmat

Yhteistyössä