Tuli tuosta seksiketjusta mieleen: Kuinka monta kertaa viikossa harrastatte seksiä?

...
Montako yhteistä vuotta takana? 13vuotta
Lasten iät? 6, 6, 1
Kuinka monta kertaa viikossa harrastatte seksiä? Mä tahtoisin jatkuvasti, mies ei.. Mutta kyl 4-8krt..
Miten ja missä? Ihan missä vaan.. Mutta ei niin että lapset näkis.. :) Tyyli vapaa.. :D Mielikuvitusta käyttäen..
 
[QUOTE="joopajoo";22230329]Totuus on se että jos seksiä ei ole se 2-3krt viikossa niin joku on pielessä. Ja toinen luultavasti hakee sen sitten muualta. Turha jeesustella muuta.[/QUOTE]

Silti tutkimusten mukaan suomalainen mies sekstaa keskimäärin 2,3 kertaa viikossa jos elää parisuhteessa.
 
Näin
Montako yhteistä vuotta takana? 10
Lasten iät? 5, 4, 1 ja raskaana
Kuinka monta kertaa viikossa harrastatte seksiä? nyt varmaan kerran kuussa jos sitäkään, johtuen raskaudesta. Mua evvk.
Miten ja missä? sängyssä yleensä, joskus ehkä jossain omassa saunassa
 
rv32
yhdessä ollaan oltu kohta 5 vuotta. lapsia yks, 4v, toinen tulossa.
ennen raskautta 2-3 kertaa viikossa, nyt ehkä kerran kahdessa viikossa. kaipaan jo entiseen, mut nyt ei vaan pysty! yleensä sängyssä, mut toki muutkin paikat kokeiltu.
 
syper
yhdessä 7 vuotta, 1 vuotias lapsi.
Seksiä 3-6 kertaa viikossa. Viime viikolla taidettiin harrastaa seksiä 6 kertaa. Yleensä aina sängyssä, joskus myös saunassa. Olemme molemmat erittäin seksuaalisia ihmisiä, rakastamme ja haluamme toisiamme edelleen kovasti.
 
joopa joo
yhdessä 17 vuotta lapset 6 ja 2 seksiä saanut viimeksi kun nuorimmainen tehtiin, hirveesti en enään jaksaisi olla uskollinen aviomies. rupeaa pian vaikuttamaan psyykkeeseen. Vaimo ihmettelee miksi olen ärtynyt.. no mistähän johtuu. Minä pesen pyykit laitan ruokaa vien kouluun/tarhaan imuroin jne.. mutta silti elän puutteessa
 
Yhdessä vasta n. 8 kuukautta.
Lapsia mulla ed. suhteesta 2 kpl, 5 v ja 7 v - asuvat joka toinen viikko isällään.
Tälle viikolle ei ole vielä kasassa kuin 10 kertaa, onneksi on vasta tiistai ;)
Yleensä 5-30 kertaa viikossa, en mä niin tarkkaan ole laskenut. Pisin tauko tähän mennessä on 3 päivää ja ennätys per vuorokausi yli 10.
Enimmäkseen sängyssä asentoja vaihdellen. Myös lattialla, saunassa, keittiön pöydällä, sohvalla, autossa...
 
"vieras"
[QUOTE="Josa";24988066]Mä en ymmärrä kuinka jotkut jaksaa monta kertaa viikossa??? 2 kertaa on maksimi, yks ok ja kerran kuussakin on ok. Nyt ollut pitkä väli. Ei vaan huvita:([/QUOTE]

Samaa mieltä.

Tai kuten tuo yks, että on tiistai iltapäivä ja 1.5 päivässä harrastettu seksiä 10 kertaa.

Miten se lasketaan? Pitääkö olla pukenut välissä? Vai onko se vaan erillisiä yhdyntöjä. Pitääkö miehen laueta joka kerta, yms.

Miten te laskette noi?
 
[QUOTE="vieras";24988104]

Miten se lasketaan? Pitääkö olla pukenut välissä? Vai onko se vaan erillisiä yhdyntöjä. Pitääkö miehen laueta joka kerta, yms.

Miten te laskette noi?[/QUOTE]

Erillisiä yhdyntöjä niin että vähintään mies laukeaa - mieluummin tietty molemmat. :p Ja ei pukeuduttu kyllä välissä, makoiltiin lähekkäin, juteltiin, mies jopa välillä pelasi Angry Birdsiä. Ja käytiin pari kertaa suihkussa. Ja hakemassa juotavaa. Ja vessassa. (Liki) joka kerran jälkeen oltiin vakaasti käymässä nukkumaan mut sit se vähän lipsahti... :whistle:
 
"vieras"
Yli 10 vuotta yhdessä. Lapset 4 ja 2. Ennen lapsia = 1 vko. 1 lapsi = 1-2 krt kk. 2 lasta = 2-3 kk välein. Eli vähentynyt on. Kumpaakaan ei taida kamalsti kiinostaa kun kumpikaan ei oikeen ehdottele. Minä ehdotin viimeks ja miestä väsytti niin ettei jaksanut. Molemmat on uskollisia. Minua tilanne vähän vaivaa, miehestä en oikeen tiedä. En viitsi painostaa.
 
"vieras"
Montako yhteistä vuotta takana? 8 vuotta

Lasten iät? 2 ja 3

Kuinka monta kertaa viikossa harrastatte seksiä? ehkä kerran kuussa, joskus harvemminkin. nyt taitaa viime kerrasta olla jo lähemmäs 2kk

Miten ja missä? sängyssä, puoli unessa
 

Yhteistyössä