Tuli tuosta seksiketjusta mieleen: Kuinka monta kertaa viikossa harrastatte seksiä?

ja meillä
yhdessä oltu n 1,5v, mulla 6 vuotias lapsi. Mies toisella paikkakunnalla töissä eli nähdään viikoista riippuen 1-4 päivää viikossa, seksiä 2-10 kertaa viikossa. Sängyssä, vessassa, keittiössä, mökin kuistilla, lattialla, milloin missäkin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ja meillä;22040730:
yhdessä oltu n 1,5v, mulla 6 vuotias lapsi. Mies toisella paikkakunnalla töissä eli nähdään viikoista riippuen 1-4 päivää viikossa, seksiä 2-10 kertaa viikossa. Sängyssä, vessassa, keittiössä, mökin kuistilla, lattialla, milloin missäkin.
Asutteko kuitenkin yhdessä?
 
no laitetaanpas kauhisteltavaksi tähän nyt perustylsäkin vastaus :rolleyes:
yhdessä 8vuotta. lapsia kaks ja pari kertaa viikossa keskimäärin.
kotona sängyssä yleensä.
päivän ei sentään tarvitse olla lauantai tai valotkaan pois päältä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Susimieli
"xena"
4 v yhessä lapset 2,5 v ja 6 kk. seksiä n. 1x viikossa. mua kiinnostais enemmän mutta miestä ei. sitä aina väsyttää... ihme kun ollaan ees nuo 2 lasta saatu aikaiseksi tuota tahtia...
 
"vieras"
Montako yhteistä vuotta takana? 12
Lasten iät? 4,5v ja 2v
Kuinka monta kertaa viikossa harrastatte seksiä? 1-2
Miten ja missä? kun lapset nukkuu, olkkarin sohvalla, kylppärissä/saunassa tai omassa sängyssä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hellä Elli;22040524:
Seksi EI aina ole onnellisuuden tae.
ei niin, mutta onnellisuus parisuhteessa saa seksistä mielekästä harrastaa. joku syyhän siihen on, jos kumpikaan ei halua seksiä puolisonsa kanssa. kavereiltakin saa halauksia, parisuhde eroaa kaverisuhteesta juuri seksin takia.
 
"Mie"
Montako yhteistä vuotta takana? 15
Lasten iät? 6 ja 8
Kuinka monta kertaa viikossa harrastatte seksiä? Tähän sopis kysymys, kuinka monta kertaa vuodessa ? Tänä vuonna 3 krt
Miten ja missä? kun lapset nukkuu
 
Yhdessä 11vuotta
Lapset 8v ja 4,5v.
Tällä hetkellä 0- 2 krt/ vko sanoisin.
Syksyllä me ollaan aika passiivisia jostain syystä...mutta onneksi ei haittaa kumpaakaan.
Kotona, eniten makkarissa joskus olkkarissa kun lapset nukkuu tai on pois.
 
"vieras"
Yhteistä taivalta takana reilut 5 vuotta, lapsi 1,5-vuotias. Sekstaillaan n. joka toinen päivä. Useimmiten sohvalla illalla kun lapsi on nukkumassa, mutta käydään me ''teletapeillakin'' joskus päivisin (istutetaan lapsi matkasänkyyn telkkarin eteen katsomaan teletappeja ja mennään itse makkariin).

Lapsen syntymän jälkeen oltiin melkein 6kk ihan ilman seksiä, mun ei vaan tehnyt mieli ja kultainen mies ymmärsi. Sen jälkeen alkoi virkistymään makuukamarielämä ja aika samoissa määrissä mennään kuin ennen lastakin. Itse olen nauttinut seksistä synnytyksen jälkeen paljon enemmän kuin aiemmin.
 
"siparo"
Tällä hetkellä tosi harvoin, kerran kuussa jos sitäkään.
Mies on yötöissä ja minä usein töissä siihen asti kunnes hänen on aika lähteä ja ehditään vain moikata ovella. Ja remonttikin menossa...
Käytännössä nähdään niin vähän ja outoina aikoina että seksiin vaan ei tule sopivaa saumaa. Itseasiassa seksi ei edes nyt pyöri mielessä koska siihen ei pahemmin ole mahista. Nyt vaan on näin.

Nussitaan sitten taas paremmalla ajalla.
 
"vieras"
niin mut eiks naisten kuulu olla vaan lahnoina alla? :O :xmas:
Uh, meillä ei olis ikinä seksiä jos mies olis aina päällä, en saa siitä mitään irti mut mies kuitenkin saa siitä jos mä päällä joten se on sitten useinmiten se valinta, toki muitakin asentoja on käytössä. Mä sanoisin et parempi vaan ettet puhu asiasta vaan sit ku se tilanne tulee niin reippaasti vaan päälle :p
 
"vieras"
Montako yhteistä vuotta takana? 7 vuotta

Lasten iät? 4

Kuinka monta kertaa viikossa harrastatte seksiä? Normaalisti 3-5,mutta nyt pikkukakkosen odotuksen loppusuoralla ei pysty eikä kykene ku max. kerran :(

Miten ja missä? Sängyssä,sohvalla,suihkussa,keittiössä.. :D
 
Ärrimiau
Miten niin viikossa, olisit kysynyt miten monta kertaa kuussa tai edes vuodessa! Alkuvuodesta ehkä kerran kuudessa kuukaudessa, syksyllä melkein kerran kuussa. Ja toisen maassa.
 
"hohhoh"
Montako yhteistä vuotta takana? 13v
Lasten iät? 13, 8, 5 ja 2 vuotiaat
Kuinka monta kertaa viikossa harrastatte seksiä? about 1krt
Miten ja missä? oma sänky yleensä...
 

Yhteistyössä