miina
Ex mies ystävä kaukaa vuosien takaa, joten ei..Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Entäpä Elmo? Aika veikeä =)
Ex mies ystävä kaukaa vuosien takaa, joten ei..Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Entäpä Elmo? Aika veikeä =)
No vähän osviittaa .Alkuperäinen kirjoittaja miina:No saitkos hajua? =) Mä oon aika kranttu näköjään ton nimen suhteen kun tuntuu etti mikään kelpaaAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Paitsi ettei nuo kaikki ole sellaisia, joista minäkään pitäisin. Yritin vain "haistella" mistä sinä pitäisit ja mikä sopisi Juho Joonatanin kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja miina:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Sampo
Kaapro
Ukko
Niilo
Aale
Otso
Tarmo
Toivo
Uula
Antti
Nuutti
Tuukka
Aarni
Sauli
Veetu
Meillä ei nimi maku osu yksiin, kivan kuulosia nimiä, mutta vierastan kaikkia
Tää olimyös yksi ehdotus kolmanneksi nimeksi, tän tyyliset nimet on mun mielestä ihania tokaksi tai kolmanneksi nimeksiAlkuperäinen kirjoittaja *:Mitenkäs toi mun Oskari?Alkuperäinen kirjoittaja *:Oskari
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mites
Jasper= kummipoika
Lassi=?
Tatu=mua joskus aikoinaan koulussa kiusanneen pojan nimi
Onni=pelkään et tulee nimen takia kiusatuksi, eikämieskään tuota hyväksynyt
Pessi=vierasta
Miiko=vierastan
Vili=ekan pojan lempinimi
Taavi=vierastan
Nikolas=ei
Luka= kaverin pojan nimi
Topias=ei
En väsähtänyt, hoitelin kotihommia, nuo edelliset ehdotukset meni nyt kyllä ihan metsään *punastelee*.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Joko ap väsähti ?
Ei alkuunkaa minun makuun. Mut jos se teidän vauvalle sopii niin mikäs siinä.Alkuperäinen kirjoittaja miina:En väsähtänyt, hoitelin kotihommia, nuo edelliset ehdotukset meni nyt kyllä ihan metsään *punastelee*.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Joko ap väsähti ?
Miltä kuulostas Peetu Juho Joonatan tai Peetu Juho Kasperi?