Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miukuu:olitko sinä ap sellanen nätti "goottityttö" ? saisinko sun irkin nikkiä ni kävisin ihailee kuvii ?
Alkuperäinen kirjoittaja Pipsatar:Todella kaunis tuo emokissa. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:Alkuperäinen kirjoittaja Pipsatar:Todella kaunis tuo emokissa. :heart:
Niin onja pieni! jännitti kyllä synnytys ihan älyttömästi mut onneksi kaikki meni hyvin..
Alkuperäinen kirjoittaja Pipsatar:Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:Alkuperäinen kirjoittaja Pipsatar:Todella kaunis tuo emokissa. :heart:
Niin onja pieni! jännitti kyllä synnytys ihan älyttömästi mut onneksi kaikki meni hyvin..
Minkä ikäinen tuo emo on? On niin kamalan kaunis etten meinaa silmiä irti siitä saada. Ja ai niin, ONNEA pennuista. Nyt ne on viattomia ja söpöjä, parin kuukauden päästä on matot rullalla ja verhot alhaalla.![]()
![]()