Tuli tosta toisesta keskustelusta mieleen, että kummatkohan rattaat on paremmat?

Niiiiin.... Mulla tuli tosta aikasemmasta kesustelusta mieleen, että kummatkohan on paremmat rattaat lenkille? Brion Racet vai Emmaljungan Scooterit? Noista jommat kummat toimisi myös muussakin käytössä kuin lenkillä, joten kummat on ominaisuuksiltaan paremmat lenkille ja joskus myös kauppakeskuksiin? Kysyn teiltä neuvoa, koska itse en osaa päättää kummat ostaisin. Noi kaksi on vaihtoehtoina, koska pidän kummankin ulkoäöstä, mutta kummatkin on myös sellaisia millä pärjää myös vaikeakulkuisemmista maastoista, esim. hiekkateillä jne. toisin kuin matkiksilla. Huomasin, että noitten Scooterien kuomu on jotenkin suojaavampi kuin Racien, mutta onko siitä haittaa? Ajattelin käyttää noita heti kun vaan lenkille vauvan kanssa lähden eli vauva on varmaan n. 6kk kun noiden rattaiden kanssa lähdetään liikkeelle, joten onko noi Scooterit parempi vaihtoehto sen kuomun suojaavuuden takia? Mutta siis, se kysymys kuuluu, että kummat noista kahdesta ottaisit ja miksi? Muistakaa perustella mielipiteenne! Kiitos oikein paljon!

Saakohan noista kummastakaan tota selkänojaa ihan makuuasentoon vai jääkö se siihen lepoasentoon?

Kiitos!

Lainaa Lainaa
 
Mun mielestä taas Raceissa on suojaavampi kuomu. Se yltää edemmäksi kuin Scootereissa. Renkaat taitaa olla aikalailla identtiset(?) eli liikkuminen niiden puolesta ei eroa. Itse tykkään Raceista enemmän teleskooppiaisan takia. Noita pystyy pitkäkoipisempikin työntämään ilman että jalt osuu kävekllessä rattaisiin (sekin on koettu).
 
Ei saa kokonaan makuuasentoon kummassakaan, siksi niitä suositellaankin 6kk:sta eteenpäin.
Itse painin keväällä saman pulman kanssa ja päädyin raceihin. Jo siksikin, että painoraja on niissä 20kg scoottereiden 15kg:n sijasta. Meillä tuo 2v kun on 17kg jässikkä (pituuttakin on jo lähes metri) niin piti olla tukevat rattaat. Enkä ole katunut. Hyvät ovat, mekin käytämme niitä maastossa kuin maastossa. Ja kyllä se kuomu suojaa sen mitä tarvitseekin. :)
 

Yhteistyössä