Tuli tosta miten säilytät jauhot ketjusta mieleen et monenlaisia jauhoja teillä on kaapissa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anuuu

Aktiivinen jäsen
27.09.2005
3 835
1
36
Kun siitä sai sen kuvan et monilla on vaan yhtä-kahta laatua.. (Jos yksi-kaksi tupperipurkkia kerta riittää.) Meillä ainaki kaapissa jos jonkinmoisia jauhoja tavisjauhojen lisäksi, grahamia, seoksia tyyliin sämpyläjauhot, ruisjauho, spelttiä... Uteliaisuuttani siis kysyn näin lauantai-iltapäivän ratoksi, mitä jauhoja teillä on kaapissa?
 
vehnä, graham, sämpylä, ruis, ohra, kaura, riisi, maissi, tattari, speltti, peruna.

Muistaakseni.

ai niin, sitten vielä Semperin luont. gluteenittomia jauhoseoksia ja muutama paketillinen, pari hienoa ja kolme karkeaa.
 

Yhteistyössä