Kun siitä sai sen kuvan et monilla on vaan yhtä-kahta laatua.. (Jos yksi-kaksi tupperipurkkia kerta riittää.) Meillä ainaki kaapissa jos jonkinmoisia jauhoja tavisjauhojen lisäksi, grahamia, seoksia tyyliin sämpyläjauhot, ruisjauho, spelttiä... Uteliaisuuttani siis kysyn näin lauantai-iltapäivän ratoksi, mitä jauhoja teillä on kaapissa?