Tuli tehtyä ainakin selväksi, mistä en sänkyhommissa tykkää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "itkupilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilmeisesti kyse on siitä, että astrolabe aivan avoimesti kertoo saavansa itkupotkuraivareita tavallisten ihmisten mielestä normaaleista asioista.

Vähän kyllä itsekin ihmettelisin jos eukko alkaisi suorastaan pillittää pelleilystä.
Eipä tuo AP:n tilanne kuvasta kuin huonoa itsetuntoa. Jos joka hetki ei anneta tunnetta, että on maailman halutuin niin itkuhan siinä pääsee. Sitä voi sitten miettiä miten ahdistava tuollainen rotanloukkuelämä on sen miehen kannalta. Kokoajan olisi oltava takajaloilla, ettei toinen vaan itke.

Miksi luulet että kyseessä on Astrolabe??

[QUOTE="itkupilli";27892846]Ehkä se johtuu siitä, että mun pappa, joka hyväksikäytti mua seksuaalisesti lapsena, hihitteli samalla. Ehkä mä jouduin jotenkin siihen samaan tilaan.

En syyttänyt miestä mistään, kerroin vaan miksi itkin.[/QUOTE]

Jos tämä on totta, niin mä ymmärrän sua TÄYSIN! :hug:

Mun isäpuoli käytti mua hyväksi 4 vuotta. Vaikka oon käsitellyt asiaa ja ollaan miehen kanssa oltu yhdessä jo 12 vuotta, nyt viime aikoina on tullut tilanteita kun miehen ilmeet ja eleet tuo niitä muistoja.

Mies täyttää ihan just 30. Saman ikäinen mun isäpuoli oli kun teot alkoivat. Mies kun suunnitteli synttäreitään, mulle tuli lapsuusmuistoja mieleen... :(

En ole astrolabe. On tämä järkkyä tämä keskustelu täällä, aina leimataan provoksi tai sitten laitetaan jonkun mustan kirjoittamaksi. En kirjoita mustana enää, kun yksi miespalstalainen tulee aina pilaamaan mun ketjut vänkytyksellään (ei ole vielä esiintynyt tässä ketjussa).

Mä viettelin sen jo sohvalla, silloin osasi olla kunnolla. Ei luulis olevan kyse siitä. Enkä mä mitään hihittävää vauvelia halua vietellä, yök.

[QUOTE="Vieras";27897816]Ilmeisesti kyse on siitä, että astrolabe aivan avoimesti kertoo saavansa itkupotkuraivareita tavallisten ihmisten mielestä normaaleista asioista.

Vähän kyllä itsekin ihmettelisin jos eukko alkaisi suorastaan pillittää pelleilystä.
Eipä tuo AP:n tilanne kuvasta kuin huonoa itsetuntoa. Jos joka hetki ei anneta tunnetta, että on maailman halutuin niin itkuhan siinä pääsee. Sitä voi sitten miettiä miten ahdistava tuollainen rotanloukkuelämä on sen miehen kannalta. Kokoajan olisi oltava takajaloilla, ettei toinen vaan itke.[/QUOTE]

Astro vastasi jo tähän ketjuun kirjautuneena. Toiseksi en toimisi noin kuin ap:n mies.

Ei minun tarvitse olla takajaloillani. Minusta tunteiden näyttäminen avoimesti ei ole pahasta, pienemmät vihjeet voisivat jäädä huomaamatta.

Yhteistyössä