Tuli tehtyä ainakin selväksi, mistä en sänkyhommissa tykkää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "itkupilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"itkupilli"

Vieras
Mies jo kolmatta kertaa peräkkäin, kun ollaan siirrytty makkariin tarkoituksena harrastaa seksiä, alkoi pelleilemään. Riisui itsensä alasti (ei koskaan nuku alasti) käpertyi peiton alla ja piti jotain ihme hihitystä, teeskenteli kuorsausta yms. Kysyin, että tämmöiseksikö tämä menee nyt joka kerta? Siinä vaiheessa taisin vielä hymyillä vähän. Mies naureskeli, että meneekö halut? ja jatkoi sitä pelleilyä.

Mä jotenkin jähmetyin, mies kiipes mun päälle ja mä vaan purskahdin itkuun. Mies hädissään kyseli, että tuliko loukanneeksi mua.

Pohdin ääneen, että semmoistako se on, kun ollaan oltu tarpeeksi kauan yhdessä. Vitsillä suoritettavaa toimitusta? Nyt tuntuu, että vitsi on mun kustannuksella.

En ole huumoritajuton tyyppi, ja toi itku tuli itsellenikin ihan puskan takaa.

No on kyllä vähän kummallinen tapa yrittää toista vietellä. En mäkään tykkäis. Mutta yrittäkää puhua asiasta ihan rauhallisesti ja molempien tunteita kunnioittaen. Kerro mikä sinua kiihottaa ja viehättää. Anna hänen kertoa oma versionsa hommista. Pohtikaa.

Mikä vitsi?

Mitä mies luuli tuolla saavuttavansa?

Miksi luulit että vitsi oli piikki sinulle?

Mä en nyt oikeasti ymmärtänyt kummankaan motiiveja tuohon käytökseen (siis miehen "vitsailuun" ja sinun itkuusi). Jätitkö nyt jotain oleellista kertomatta?

:laugh: Apua, mun mies tekee toisinaan tota ihan samaa. Saatan ite lähtee siihen vielä mukaan. Tollanen tilanne päättyy meillä siihen, että nauraa räkätetään ja sitten, kun vakavoidutaan, niin hommatkin hoituu.

Keskustelkaa miehes kanssa, tosta ja sano, että et tykkää tollasesta.

[QUOTE="itkupilli";27892846]Ehkä se johtuu siitä, että mun pappa, joka hyväksikäytti mua seksuaalisesti lapsena, hihitteli samalla. Ehkä mä jouduin jotenkin siihen samaan tilaan.

En syyttänyt miestä mistään, kerroin vaan miksi itkin.[/QUOTE]

Repesin

Mitä huvittavaa näet lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä?

Turha noiden kanssa on yrittää järkeillä. Yleensä vitsailu johtuu siitä, etteivät usko, psyyke suojaa huumorin ja epäuskon turvin vastenmieliseltä asialta. Mä alan olemaan jo sujut asian kanssa, joten ei tuommoinen nimettömän perseily aiheesta erityisemmin loukkaa.

Mutta miehen perseily sängyssä loukkasi, vaikkei todellakaan tarkoittanut mitään pahaa.

[QUOTE="itkupilli";27892846]Ehkä se johtuu siitä, että mun pappa, joka hyväksikäytti mua seksuaalisesti lapsena, hihitteli samalla. Ehkä mä jouduin jotenkin siihen samaan tilaan.

En syyttänyt miestä mistään, kerroin vaan miksi itkin.[/QUOTE]

No sitten täysin ymmärrän reaktiosi. :hug: Tietääkö miehesi tästä? Jos ei niin sun pitää jotenkin selittää miksi et tietynlaista käytöstä hyväksy, ja jos tietää niin tuskin sitten tarvitsee enää sen kummemmin selitellä kunhan vaan sanot että et todellakaan pidä moisesta.

No sitten täysin ymmärrän reaktiosi. :hug: Tietääkö miehesi tästä? Jos ei niin sun pitää jotenkin selittää miksi et tietynlaista käytöstä hyväksy, ja jos tietää niin tuskin sitten tarvitsee enää sen kummemmin selitellä kunhan vaan sanot että et todellakaan pidä moisesta.

Tietää hyväksikäytöstä, kerroin jo ennen seurustelua. Hihittelystäkin olen joskus maininnut, vuosia sitten, tokkopa muistaa. Voi helvetti :( Musta tuntuu, että mä olisin vetänyt herneen nenään ilman tuota hyväksikäyttöäkin. Mikä sitä miestä vaivaa?

Näin muuten sen jälkeen unta, että sain mielettömät raivarit hampurilaispaikassa. Revin kaikkien hampparit palasiksi ja heittelin pitkin seiniä. Sitten ilmoitin meneväni jonkun gigolon petiin. Mikään tämmöinen ei ole itselleni luonteenomaista, eli taisin olla aika vihainen.

Joo nimenomaan. Lyöt AP rajat sille miehelle kuin koiralle konsanaan ja muuten, seksi ei ole mikään ilon aihe. Se on haudan vakavaa. Niin sen on oltava ja pitkässäkin suhteessa seksin on oltava aina mahtavaa ja samanlaista. Kerro miehelle, että mitään huumoria ei sitten teidän makkarissa sallita!!!!1

Nyt vakava keskustelu miehen kanssa, että mitä häneltä odotat ja millaista käytöstä et siedä.

Itseni ja passiivisagressiivisen luonteeni tuntien, tää menee jokseenkin näin:

-En puhu mitään tapauksesta, koska luotan siihen, että se pelleily loppui, kuka haluaa itkettää muijaansa sängyssä toistamiseen?
-En tee itse aloitetta, koska mä olen passiivisagressiivinen ja hiljoksiin kannan jonkinsortin häpeää ja kaunaa tästä tapauksesta.
-Viikon päästä viimeistään mies tekee itse aloitteen ja normalisoituu.

Te, jotka ymmärrätte eniten miestä "ilon ja leikin" tuomisesta makkaripuuhiin, mitä iloa on haluttoman ja nukkuvan esittämisessä?

Kylläpä sinä olet huumorintajuton tyyppi! onhan se outoa, että kolme kertaa peräkkäin tekee saman shown mutta toihan nyt on ihan selvästi leikkimielistä pelleilyä ja iloa seksin edellä.

Meillä tommosta tehdään alvariinsa joskaan ei aina. Vaimokin joskus menee peiton alle nakuna ja hihittää. Ja minä saatan joskus kömpiä vaimon päälle ja sanoa että "täältä tulee mörkö" tai vaimo alkaa muka pökkiä minua. Kyllä sängyssäkin pitää voida nauraa.

Ja mitä iloako on haluttoman esittämisestä? No ehkä sitä pitäisi kysyä naisilta. Muistan aika montakin naista jotka ovat halunneet esittää halutonta ja "väkisin" ottamista tavalla tai toisella jossain vaiheessa seksisuhdetta. Vaimo myös. Joten miksi tämä pitäisi olla vain naisen yksinoikeus?

Eihän se mikään haluttomuuden esitys ole jos on niin innoissaan että hihittää ja kuorsaa leikillään. Eri asia jos se olisi semmoista "no joo hehhehe ompa hauskaa" -hihitystä. Ehkäpä miehesi fantasioi seksillä herätetyksi tulemisesta.

Jos mies haluaa että "viettelet" hänet nukkuessaan? Annatko itse vaikka suuseksiä? Yllättävän moni nainen haluaa lipityttää itseään muttei ota poskeen.
Ette kai luule naisten ainoastaan Kaipaavan vietellyksi tulemista?

Kyllä mies muutakin kaipaa kuin perussettiä, mies silti vain usein tyytyy siihen mitä saa kun taas naiset ravaavat kiukuttelemaan nettiin.

Jos seksi on teillä noin vakavaa niin en ihmettele vaikkei haluaisikaan.

[QUOTE="itkupilli";27892788]Mies jo kolmatta kertaa peräkkäin, kun ollaan siirrytty makkariin tarkoituksena harrastaa seksiä, alkoi pelleilemään. Riisui itsensä alasti (ei koskaan nuku alasti) käpertyi peiton alla ja piti jotain ihme hihitystä, teeskenteli kuorsausta yms. Kysyin, että tämmöiseksikö tämä menee nyt joka kerta? Siinä vaiheessa taisin vielä hymyillä vähän. Mies naureskeli, että meneekö halut? ja jatkoi sitä pelleilyä.

Mä jotenkin jähmetyin, mies kiipes mun päälle ja mä vaan purskahdin itkuun. Mies hädissään kyseli, että tuliko loukanneeksi mua.

Pohdin ääneen, että semmoistako se on, kun ollaan oltu tarpeeksi kauan yhdessä. Vitsillä suoritettavaa toimitusta? Nyt tuntuu, että vitsi on mun kustannuksella.

En ole huumoritajuton tyyppi, ja toi itku tuli itsellenikin ihan puskan takaa.[/QUOTE]

oletko Astrolabe?

Siis mies hihittelee ja kuorsailee leikillään alastomana peittonsa alla ja sit vaan kampee sun päälle yrittämään yhdyntää? Tajusinko mä nyt ihan oikein? Jos noin, niin en oo kyllä koskaan tota surkeemmasta "esileikistä" kuullut...

Anteeks ap mut kiitos aamun nauruista! Kaikenlaisia urosapinoita tää maa päällään kantaa. Itse asiassa apinakin olis varmaan kiihottavampi kuin ap:n mies. :D

Yhteistyössä