Tuli paha mieli ystävän kommentista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lapseton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup.";27300164]Tosi ihania kommentteja osa <3

Tarkennuksena kerrottakoon, että olen ollut heidän arjessaan mukana siitä asti kun vauva syntyi, nähnyt ja kuullut. Jos en ole ollut paikalla niin minulle on jälkeen päin kerrottu. Heillä on ollut helppoa, helppo lapsi, nukkuu hyvin, syö hyvin yms...Että siitä se kommentti ei tullut.

En todellakaan kuvittele, että lapsen kanssa olisi mitään ruusuilla tanssimista, päin vastoin.
Voi olla, että hän kuvittelee olevansa kypsempi tms ja voi olla, että pahoitin mieleni turhaan. Olen vain tässä vuoden sisään alkanut miettimään semmoistakin, että entäs jos en tulekkaan raskaaksi..[/QUOTE]

Entä jos sanoisit ystävällesi että pahoitit mielesi kommentista ja kysyisit mitä hän sillä tarkoitti. Mutta älä ainakaan vauvatoiveitasi hautaa tän ystävän takia, kyllä se vauva tulee sitten kun on tullakseen :)

Minä luulen että ystäväsi on kateellinen kun sinä olet saamassa "koko paketin"; on mies, omakotitalo ja kohta toivottavasti lapsikin. Hän taas kasvattaa lasta yksin jossain vuokramörskässä yhteiskunnan tuilla.

[QUOTE="vieras";27301010]Minä luulen että ystäväsi on kateellinen kun sinä olet saamassa "koko paketin"; on mies, omakotitalo ja kohta toivottavasti lapsikin. Hän taas kasvattaa lasta yksin jossain vuokramörskässä yhteiskunnan tuilla.[/QUOTE]

äitini sanoi samaa :)

[QUOTE="alkup.";27301101]en hautaakkaan :) haluan näyttää tälle ystävälle, että mistä puusta minut on tehty :D[/QUOTE]

Mutta miksi sä tunnet tarvetta kostaa hänelle jotenkin? Jos olet kerran sitä mieltä että hänellä on jo paha olo? Se oli se kohta mikä mua tossa aloituksessa tökki ja pahasti, eikä tosiaan herättänyt mitään myötätuntoa sua kohtaan. Ja kannattaa mennä tutkimuksiin jo nyt jos olet huolissasi hedelmällisyydestäsi.

Mutta miksi sä tunnet tarvetta kostaa hänelle jotenkin? Jos olet kerran sitä mieltä että hänellä on jo paha olo? Se oli se kohta mikä mua tossa aloituksessa tökki ja pahasti, eikä tosiaan herättänyt mitään myötätuntoa sua kohtaan. Ja kannattaa mennä tutkimuksiin jo nyt jos olet huolissasi hedelmällisyydestäsi.

Se oli semmoinen hetkellinen häiriö, kävin tunnin lenkillä niin meni ohi :D siis olen sitä mieltä, että ystävällä on paha olo??? aha.

En varmaankaan ole ainut nainen tässä maailmassa, joka ei kellon tarkasti vahtaa ovistaan ja pane sen mukaan. Me teemme sen silloin kun siltä huvittaa. Teimme siis tähän päätökseen asti, nyt tarkkailemme hieman tarkemmin. Yön pimeinä tunteina sitä vaan ehtii miettimään kaikenlaista, kun ei vielä ole tärpännyt.

[QUOTE="alkup.";27301180]Se oli semmoinen hetkellinen häiriö, kävin tunnin lenkillä niin meni ohi :D siis olen sitä mieltä, että ystävällä on paha olo??? aha.

En varmaankaan ole ainut nainen tässä maailmassa, joka ei kellon tarkasti vahtaa ovistaan ja pane sen mukaan. Me teemme sen silloin kun siltä huvittaa. Teimme siis tähän päätökseen asti, nyt tarkkailemme hieman tarkemmin. Yön pimeinä tunteina sitä vaan ehtii miettimään kaikenlaista, kun ei vielä ole tärpännyt.[/QUOTE]

No eikö kateellisella ihmisellä yleensä ole paha olo? Jos olette harrastaneet seksiä vähintään kolmen päivän välein, ilman ehkäisyä yli vuoden niin kyllä kannattaa jo mennä jos oikeasti olet huolissasi. Toki olet niin nuori että ehtii niihin tutkimukseen myöhemminkin jos tarvii.

No eikö kateellisella ihmisellä yleensä ole paha olo? Jos olette harrastaneet seksiä vähintään kolmen päivän välein, ilman ehkäisyä yli vuoden niin kyllä kannattaa jo mennä jos oikeasti olet huolissasi. Toki olet niin nuori että ehtii niihin tutkimukseen myöhemminkin jos tarvii.

En mä usko, että tällä on. On monelle muullekkin kateellinen, jauhaa vaan paskaa entistä enemmän silloin.

Puoli vuotta kokeilemme yksin ja jos ei onnistu, tutkimuksiin..