Tuli mielen kysyä:) Ketä täältä yritettiin raiskata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
mutta mitään ei ole onnistunut. Mua yks tumma noin 7v sitten ehkä yli, kun olin jotain 17v silloin. Hänellä ei onnistunut kyllä mitään, kun se sanoi mulle kosketteli mua äkkiä tai et pääse ikinä tai jotain tosi ruma se sanoi mulle. No mä koskettelin niin että se hänen yks paikka meni varma rikki, itse juoksin karkuun ja se jäi huutamaan sitten. Mä tulin niin vihaiseksi vaan että ajattelin että revin koko tämä juttu häneltä pois jos ei jäättä mut rauhaan

NYT MENEE JO MAUTTOMUUKSIIN, OLEN SITÄ MIELTÄ..
Mä en usko että yhdelle ihmiselle voi sattua niin paljon kun sä annat ymmärtää, joten en usko että tämä on totta. Se että valehtelee tulleensa raiskatuksi tai yrityksen kohteeksi on mautonta.

Nyt alkaa olemaan todella mautonta Savanna.
Minulla on ystävä, joka todellakin raiskattiin ja joudun hovioikeuteen todistajaksi parin viikon päästä.

Minut on raiskattu, kun olen ollut 14v. Siitä on sen verran aikaa, että pystyn puhumaan asiasta asioiden oikeilla nimillä. Siltikään minulla ei ole tarvetta alkaa puhumaan siitä täällä.

Veitkö asiaa eteenpäin siis teitkö rikosilmoitusta?

Nyt alkaa olemaan todella mautonta Savanna.
Minulla on ystävä, joka todellakin raiskattiin ja joudun hovioikeuteen todistajaksi parin viikon päästä.

Minut on raiskattu, kun olen ollut 14v. Siitä on sen verran aikaa, että pystyn puhumaan asiasta asioiden oikeilla nimillä. Siltikään minulla ei ole tarvetta alkaa puhumaan siitä täällä.

Veitkö asiaa eteenpäin siis teitkö rikosilmoitusta?

Mautonta mitä?

Miks sä joka kerta mun keskustelussa ja joka kerta yrität loukata, älä lue, kyllä mä olen onnellinen ettei sillä mitään onnistunut. Sekä jos mä jotain täällä jonkun mielestä valehtelee tai provosoin niin tervetuloa tänne ja kysykää vaikka mun mieheltä, kun se tiedä tästä

Mautonta mitä?

Miks sä joka kerta mun keskustelussa ja joka kerta yrität loukata, älä lue, kyllä mä olen onnellinen ettei sillä mitään onnistunut. Sekä jos mä jotain täällä jonkun mielestä valehtelee tai provosoin niin tervetuloa tänne ja kysykää vaikka mun mieheltä, kun se tiedä tästä

Loukata? Kuinka?
Minä en ole kyseenalaistanu sinun juttuasi. Älä viitsi.

no kyllä joka keskustelussa yrität loukata

Kuinka minä olen tässä keskustelussa sinua loukannut?
Totesin vain, mitä aikaisemmin joku muukin totesi, että mauton juttu.

Jos sinä otat suorat mielipiteet loukkauksena, niin se on sinun asiasi. Minua se ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.
Sinä itse tuot asiasi täällä esille. Jos et kestä muiden kommentointia, niin älä kirjoita. Sinusta huokuu sellainen kuva, että sinun pitää saada huomiota hinnalla millä hyvänsä.

En ole kenenkään raiskatun nähnyt lauseissaan hymyilevän. Sinulla on otsikossa hymy, mikä tekenee asiastasi hiukan ristiriitaisen.

Noh noh! Eikö tälläsestä aiheesta saa jutella, miksei? Seksuaalinen väkivalta on todella yleistä ja siitä voi mun mielestä jutella. Olikohan se niin, että maailmassa joka viides nainen tulee raiskatuksi elämänsä aikana. Voi siteen vaan miettiä kuinka moni yritetään raiskata..

Ikävä kyllä ilmiö on niin yleinen, että oikein kuvottaa. Ei se ole mitään huomion kerjäämistä keskustella aiheesta. Todella harva näitä yrityksiä minnekään ilmottelee, ihan siitä syystä että itse häpeää asiaa. Oli liian kännissä tai aluksi flirttaili mukana. Yleensä nainen koetaan jotenkin syylliseksi asiaan kun kerran joku on yrittänyt sellaista.

En kyllä huomannut mitään loukkaavaa True Bloodin kirjoituksessa. Musta Savanna sun jutut on yleensä tosi hyvää viihdettä ja harmittomia, mutta mustakin tää on jotenkin mauton aloitus. Varmaan se hymynaama aloituksessa... Mutkin on nuorena raiskattu ja ei tulisi mieleen tehdä galluppia kyseisestä aiheesta hymynaaman kera.

Hittoako se kenellekään kuuluu ketä on/ kenet on yritetty raiskata. Tälläisiä tapahtumia varten on täysin eri foorumit (suljetut sellaiset) joissa asioista puhutaan oikeilla nimillä ja ihmiset ovat todellisia uhreja.
Välillä meet kyllä asiattomuuksiin savanna tai mikä lie nykyään.

Yhteistyössä