Tuli mieleen tuosta Bannista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin ajattelinkin.. Mut mulla oli tos jokuaika sitten pari päivää, että en pystynyt vastaamaan/laittamaan aloituksia tänne... mietinkin, et oonko sit bannattu, mut mähän olen niin kiltti, et ei olis ollu mitään syytä :saint:

Pitäisköhän alkaa hetkeksi oikein kettuileen, et sais bannia?? Sit vois huoletta muutaman päivän olla pois koneelta :laugh:

Jos leikkis pahista ja vittuilis kaikille :kieh: Kato halvat on huvit kotiäidillä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kysykää yv:nä emilyniltä:
emilynillä on kokemusta bannista, kun haukkui Marge-äitiä, joka joutui vaikean päätöksen etteen... :'(

Marge oli aikanaan mun kanssa samassa syysmassut ketjussa, eli se liippasi tosi läheltä minuakin :'( emilynille mulla ei oo mitään asiaa.. Niinkun ei juuri muillekaan "oudoille"

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
en tiedä, kun aika monta kertaa on paljastunut, että banniin joutunut ei ole tiennyt syyjtä, tai sit ei ole vain halunnut tietää tai tunnustaa

Jos banni asetetaan esim harmaalle, siitä on aika vaikea ilmoittaa yksityisviestillä asianomaiselle. =)
Yksityisviestitkin voi olla täynnä, joten silloinkaan viesti ei tule perille.

Alkuperäinen kirjoittaja kysykää yv:nä emilyniltä:
emilynillä on kokemusta bannista, kun haukkui Marge-äitiä, joka joutui vaikean päätöksen etteen... :'(

no kaiva nyt samalla sitten kaikkien muidenkin ilkeiden nikkien tekemiset esille.
Tuskin on ainoa joka on saanut bannia ????

Ihme ajojahti...ne ketkä ovat olleet niitä ketjujen ap:ta niin eikö se nyt riitä jos he keskenään selvittävät näiden ilkeilijöiden kanssa nämä asiat...mistä kummasta näitä haaskalintuja aina löytyy.

Olet mielestäni ihan samalla tasolla kuin esim Emilyn....antaisit asioiden vaan olla jos et ole asian ap:na.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
saanko mieki bannia? :saint: B)

hyvä yritys Nyynis =)

mutta mites jos saa bannin ja rekisteröityy uudella nikillä?
sitä ei vissiin voida estää?

paitti jos bannataan ip osote

ai niin juujoo...mulla lienee "blondipäivät" sen lisäksi etten saa itteäni jostain syystä kirjattua sisälle =)

hyvä yritys Nyynis =)

modet voi asettaa ip-bannin tai nikkibannin. joten jos on ip-banni päällä niin et pääse kirjottelemaan vaikka oisit vihreenä palstalla. :D

hyvä yritys Nyynis =)

ai niin juujoo...mulla lienee "blondipäivät" sen lisäksi etten saa itteäni jostain syystä kirjattua sisälle =)

siut on nikkibannattu! :laugh:

hyvä yritys Nyynis =)

siut on nikkibannattu! :laugh:

*pyyhkii hikeä* oli ihan pakko vielä viidennenkymmenennenkerran kokeilla ja johan pääsin sisään B)
eli en siis vielä ole onnistunut nostamaan kenenkään kyrsityskäyrää tarpeeksi :laugh: :laugh: :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä