tuli mieleen tosta caribia-ketjusta, että onko teillä kaikilla homotuttuja/sukulaisia/ystäviä?

vois luulla et asun ihan perähikiällä, mutta en, ikäni kaupungissa asunut, ja erilaisuutta on ollut kaveripiirissäkin.
mutta en tunne ainuttakaan homoa tai lesboa, tai eivät ainakaan ole kaapista tulleet.
tuntuu et nykyään kaikilla on homokavereita paitsi mulla.. :'( :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Kyllä vaan.

Rakkain enoistani asuu rekisteröidyssä parisuhteessa puolisonsa (miespuolisen siis) kanssa. =)

Loistojuttu, että viimein saivat sen julkistettua.
:flower: onnea heille, ei taatusti ollut helppo päätös virallistaa, kun nyt huomaa tämän vihamielisen kulttuurin jopa täällä mammapalstalla.
 
ei valitettavasti
eo ole, tai en ainakaan tiedä että olisi. mä haluisin homokaverin, mikä olis mahtavempaa kun lähteä shoppaamaan tyylitietoisen miehen kanssa josta oma mies ei olis mustis ja kun mä tulen niin paljon parmemin juttuun misten kun naisten kans. voisin myös tulla toimeen sellaisen maskuliinisen lesbon kanssa paremmin.
 
Mami
Tunnen monta ja ystäväpariskunta,kaksi naista käy usein meillä leikkimässä lasten kanssa. Ovat kovin lapsirakkaita ja jonain päivänä toivottavasti saavat omankin lapsen.
 

Yhteistyössä