ap
Onko täällä palstalla vielä sellaisia perheitä jossa on sekä isä että äiti ja lapset ovat keskenään aivan kokonaisia sisaruksia?
Niin ydinperhettä tarkoitin. Tuntuu että kaikki täällä on yksinhuoltajia lasten isät aina joko väkivaltaisia tai juoppoja. olis vaan niin kiva joskus kuulla että joku äiti täällä on onnellinen omien lasten isän kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei ole, jos tarkoitat ydinperheitä, jotka asuvat saman katon alla. Sen mie vaan tahtoisin nähdä, että missä niitä puolikkaita lapsia on!
No mitä ne mun lapset, sun lapset, meidän lapset on keskenään? ei ainakaan sisaruksia niin kuin ne joilla on samat vanhemmat?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mitä v*tun puolikkaita ne sisarukset sitten on!?
Joo joo joo. Viitaten omaan ketjuuni, meillä ne on siskoja ja veljiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä ne mun lapset, sun lapset, meidän lapset on keskenään? ei ainakaan sisaruksia niin kuin ne joilla on samat vanhemmat?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mitä v*tun puolikkaita ne sisarukset sitten on!?
Minä olen onnellinen ydinperheessämme. Olemme olleet yhdessä nyt pian 8 vuotta. Lapsia meillä on kolme 5, 3 ja 0v. Olemme toisillemme sopiva pari, eli toimimme hyvin tiiminä jaamme moninpuolin samantyyppiset arvot ja esim rahaan suhtaudumme samaan tapaan säästeliäästi. Riidat riidellään äänekkäästi, mutta sovitaan kun lauhdutaan, rakkautta ja läheisyyttä on. Pettämisiä, väkivaltaa, alkoholisimia ei meillä ole ollut, omassa lapsuuden ydinperheessä tuota sitävastoin olikin sitten riittämiin, osaan siis olla oikein tyytyväinen kilttiin ja tasaiseen mieheeni.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin ydinperhettä tarkoitin. Tuntuu että kaikki täällä on yksinhuoltajia lasten isät aina joko väkivaltaisia tai juoppoja. olis vaan niin kiva joskus kuulla että joku äiti täällä on onnellinen omien lasten isän kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei ole, jos tarkoitat ydinperheitä, jotka asuvat saman katon alla. Sen mie vaan tahtoisin nähdä, että missä niitä puolikkaita lapsia on!
Lapseni olivat järkyttyneitä kuullessaan, että pihan likalla oli siskopuoli. Miettivät tätä pitkään ja hartaasti, mutta olivat erittäin helpottuneita tavatessaan kokonaisen ihmisen. Täysiä siskoksia nuo ovat, vaikka eri isä heillä onkin. Minullakin on omien laskujeni mukaan vain täysiä sisaruksia, vaikkei meillä kaikilla edes ole yhteistä perimää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä ne mun lapset, sun lapset, meidän lapset on keskenään? ei ainakaan sisaruksia niin kuin ne joilla on samat vanhemmat?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mitä v*tun puolikkaita ne sisarukset sitten on!?
Onhan ne sisaruksia! Totta kai! Mitä sitten?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä ne mun lapset, sun lapset, meidän lapset on keskenään? ei ainakaan sisaruksia niin kuin ne joilla on samat vanhemmat?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mitä v*tun puolikkaita ne sisarukset sitten on!?
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Onhan ne sisaruksia! Totta kai! Mitä sitten?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä ne mun lapset, sun lapset, meidän lapset on keskenään? ei ainakaan sisaruksia niin kuin ne joilla on samat vanhemmat?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mitä v*tun puolikkaita ne sisarukset sitten on!?
Tätä juuri tarkoitin. Kuulostaa aivan meidän lähi ihmisiltä.Alkuperäinen kirjoittaja Harmaannun Tiimarivihkoisten takia:Mun suvussa on kaikki eronneita: Mun omat vanhemmat, isä uudelleen avioitunut. Mun äitini ainoa sisko toista kertaa naimisissa, isäni ainoa veli erosi vaimostaan, eleli välillä toisen naisen kanssa ja palasi sitten yhteen ensimmäisen vaimonsa kanssa. Isäni vanhemmat erosivat, isänisä avioitui uudelleen. Ja äitini vanhemmat erosivat - äitini isä oli naimisissa kolmasti ja lisäksi yksi lapsi vielä neljännen naisen kanssa.
Meistä serkuksista minä olen toisessa avioliitossani, yksi serkkuni on eronnut avoliitosta ja on nyt naimisissa.
Ihan täysipäisenä en kyllä aina itseäni pidäkään... Sukulaisistani hyvin harvaa.
No sitten varmaan tunnetaan. Tulepa juttelemaan tästä asiasta kasvokkain, kun se sinua noin kovasti vaivaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tätä juuri tarkoitin. Kuulostaa aivan meidän lähi ihmisiltä.Alkuperäinen kirjoittaja Harmaannun Tiimarivihkoisten takia:Mun suvussa on kaikki eronneita: Mun omat vanhemmat, isä uudelleen avioitunut. Mun äitini ainoa sisko toista kertaa naimisissa, isäni ainoa veli erosi vaimostaan, eleli välillä toisen naisen kanssa ja palasi sitten yhteen ensimmäisen vaimonsa kanssa. Isäni vanhemmat erosivat, isänisä avioitui uudelleen. Ja äitini vanhemmat erosivat - äitini isä oli naimisissa kolmasti ja lisäksi yksi lapsi vielä neljännen naisen kanssa.
Meistä serkuksista minä olen toisessa avioliitossani, yksi serkkuni on eronnut avoliitosta ja on nyt naimisissa.
Ihan täysipäisenä en kyllä aina itseäni pidäkään... Sukulaisistani hyvin harvaa.