Tuli mieleen noista keskusteluista kun lapsi ei tarvitse isä...

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Ei ole, jos tarkoitat ydinperheitä, jotka asuvat saman katon alla. Sen mie vaan tahtoisin nähdä, että missä niitä puolikkaita lapsia on!
Niin ydinperhettä tarkoitin. Tuntuu että kaikki täällä on yksinhuoltajia lasten isät aina joko väkivaltaisia tai juoppoja. olis vaan niin kiva joskus kuulla että joku äiti täällä on onnellinen omien lasten isän kanssa :(

vieras
omasta veljestä epäilen, että sillä vois olla eri isä, mutta siitä ei puhuta koskaan.

Minä olen naimisissa lasteni isän kanssa, ja siis on ensin menty naimisiin ja sitten saatu lapset. 8 vuotta plakkarissa.

no
ei ole sisaruksia kun on mieheni ja minun ainoa lapsi.
mutta ei ne sisarusket ole puolikkaista, miehen perheessä kyllä ovat täysin sisaruksia omasta mielestään, kun on yhteinen äiti tai isä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mitä v*tun puolikkaita ne sisarukset sitten on!? :eek:
No mitä ne mun lapset, sun lapset, meidän lapset on keskenään? ei ainakaan sisaruksia niin kuin ne joilla on samat vanhemmat?
Joo joo joo. Viitaten omaan ketjuuni, meillä ne on siskoja ja veljiä.

Mut joo, tajusin pointtisi, kunhan puran kiukkuani.

erilainen ydinperhe
Me olemme ydinperhe, jossa on käyty läpi perheen sisäinen adoptio joka on ydinperheemme synnyn mahdollistanut. Ja kaikki lapsemme ovat siis kokonaisia sisaruksia toisilleen adoption kautta.

2+3
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Ei ole, jos tarkoitat ydinperheitä, jotka asuvat saman katon alla. Sen mie vaan tahtoisin nähdä, että missä niitä puolikkaita lapsia on!
Niin ydinperhettä tarkoitin. Tuntuu että kaikki täällä on yksinhuoltajia lasten isät aina joko väkivaltaisia tai juoppoja. olis vaan niin kiva joskus kuulla että joku äiti täällä on onnellinen omien lasten isän kanssa :(
Minä olen onnellinen ydinperheessämme. Olemme olleet yhdessä nyt pian 8 vuotta. Lapsia meillä on kolme 5, 3 ja 0v. Olemme toisillemme sopiva pari, eli toimimme hyvin tiiminä jaamme moninpuolin samantyyppiset arvot ja esim rahaan suhtaudumme samaan tapaan säästeliäästi. Riidat riidellään äänekkäästi, mutta sovitaan kun lauhdutaan, rakkautta ja läheisyyttä on. Pettämisiä, väkivaltaa, alkoholisimia ei meillä ole ollut, omassa lapsuuden ydinperheessä tuota sitävastoin olikin sitten riittämiin, osaan siis olla oikein tyytyväinen kilttiin ja tasaiseen mieheeni.

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mitä v*tun puolikkaita ne sisarukset sitten on!? :eek:
No mitä ne mun lapset, sun lapset, meidän lapset on keskenään? ei ainakaan sisaruksia niin kuin ne joilla on samat vanhemmat?
Lapseni olivat järkyttyneitä kuullessaan, että pihan likalla oli siskopuoli. Miettivät tätä pitkään ja hartaasti, mutta olivat erittäin helpottuneita tavatessaan kokonaisen ihmisen. Täysiä siskoksia nuo ovat, vaikka eri isä heillä onkin. Minullakin on omien laskujeni mukaan vain täysiä sisaruksia, vaikkei meillä kaikilla edes ole yhteistä perimää.

vieras
oon miettinyt kans samaa joskus. Ärsyttävää kun on nuorena saanut lapsen ja puhuu lapsesta vaikka töharjottelussa niin monen eka kysymys "onko sun lapsella myös isä" öö miksei olis? en sentään mikään neitsyt Maria oo.

Harmaannun Tiimarivihkoisten takia
Mun suvussa on kaikki eronneita: Mun omat vanhemmat, isä uudelleen avioitunut. Mun äitini ainoa sisko toista kertaa naimisissa, isäni ainoa veli erosi vaimostaan, eleli välillä toisen naisen kanssa ja palasi sitten yhteen ensimmäisen vaimonsa kanssa. Isäni vanhemmat erosivat, isänisä avioitui uudelleen. Ja äitini vanhemmat erosivat - äitini isä oli naimisissa kolmasti ja lisäksi yksi lapsi vielä neljännen naisen kanssa.

Meistä serkuksista minä olen toisessa avioliitossani, yksi serkkuni on eronnut avoliitosta ja on nyt naimisissa.

Ihan täysipäisenä en kyllä aina itseäni pidäkään... Sukulaisistani hyvin harvaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaannun Tiimarivihkoisten takia:
Mun suvussa on kaikki eronneita: Mun omat vanhemmat, isä uudelleen avioitunut. Mun äitini ainoa sisko toista kertaa naimisissa, isäni ainoa veli erosi vaimostaan, eleli välillä toisen naisen kanssa ja palasi sitten yhteen ensimmäisen vaimonsa kanssa. Isäni vanhemmat erosivat, isänisä avioitui uudelleen. Ja äitini vanhemmat erosivat - äitini isä oli naimisissa kolmasti ja lisäksi yksi lapsi vielä neljännen naisen kanssa.

Meistä serkuksista minä olen toisessa avioliitossani, yksi serkkuni on eronnut avoliitosta ja on nyt naimisissa.

Ihan täysipäisenä en kyllä aina itseäni pidäkään... Sukulaisistani hyvin harvaa.
Tätä juuri tarkoitin. Kuulostaa aivan meidän lähi ihmisiltä.

Harmaantunut edelleen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaannun Tiimarivihkoisten takia:

Tätä juuri tarkoitin. Kuulostaa aivan meidän lähi ihmisiltä.
No sitten varmaan tunnetaan. Tulepa juttelemaan tästä asiasta kasvokkain, kun se sinua noin kovasti vaivaa.

Yhteistyössä