A
ap
Vieras
Onko täällä palstalla vielä sellaisia perheitä jossa on sekä isä että äiti ja lapset ovat keskenään aivan kokonaisia sisaruksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei ole, jos tarkoitat ydinperheitä, jotka asuvat saman katon alla. Sen mie vaan tahtoisin nähdä, että missä niitä puolikkaita lapsia on!
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mitä v*tun puolikkaita ne sisarukset sitten on!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mitä v*tun puolikkaita ne sisarukset sitten on!?![]()
No mitä ne mun lapset, sun lapset, meidän lapset on keskenään? ei ainakaan sisaruksia niin kuin ne joilla on samat vanhemmat?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei ole, jos tarkoitat ydinperheitä, jotka asuvat saman katon alla. Sen mie vaan tahtoisin nähdä, että missä niitä puolikkaita lapsia on!
Niin ydinperhettä tarkoitin. Tuntuu että kaikki täällä on yksinhuoltajia lasten isät aina joko väkivaltaisia tai juoppoja. olis vaan niin kiva joskus kuulla että joku äiti täällä on onnellinen omien lasten isän kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mitä v*tun puolikkaita ne sisarukset sitten on!?![]()
No mitä ne mun lapset, sun lapset, meidän lapset on keskenään? ei ainakaan sisaruksia niin kuin ne joilla on samat vanhemmat?
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mitä v*tun puolikkaita ne sisarukset sitten on!?![]()
Onhan ne sisaruksia! Totta kai! Mitä sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaannun Tiimarivihkoisten takia:Mun suvussa on kaikki eronneita: Mun omat vanhemmat, isä uudelleen avioitunut. Mun äitini ainoa sisko toista kertaa naimisissa, isäni ainoa veli erosi vaimostaan, eleli välillä toisen naisen kanssa ja palasi sitten yhteen ensimmäisen vaimonsa kanssa. Isäni vanhemmat erosivat, isänisä avioitui uudelleen. Ja äitini vanhemmat erosivat - äitini isä oli naimisissa kolmasti ja lisäksi yksi lapsi vielä neljännen naisen kanssa.
Meistä serkuksista minä olen toisessa avioliitossani, yksi serkkuni on eronnut avoliitosta ja on nyt naimisissa.
Ihan täysipäisenä en kyllä aina itseäni pidäkään... Sukulaisistani hyvin harvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaannun Tiimarivihkoisten takia:Mun suvussa on kaikki eronneita: Mun omat vanhemmat, isä uudelleen avioitunut. Mun äitini ainoa sisko toista kertaa naimisissa, isäni ainoa veli erosi vaimostaan, eleli välillä toisen naisen kanssa ja palasi sitten yhteen ensimmäisen vaimonsa kanssa. Isäni vanhemmat erosivat, isänisä avioitui uudelleen. Ja äitini vanhemmat erosivat - äitini isä oli naimisissa kolmasti ja lisäksi yksi lapsi vielä neljännen naisen kanssa.
Meistä serkuksista minä olen toisessa avioliitossani, yksi serkkuni on eronnut avoliitosta ja on nyt naimisissa.
Ihan täysipäisenä en kyllä aina itseäni pidäkään... Sukulaisistani hyvin harvaa.
Tätä juuri tarkoitin. Kuulostaa aivan meidän lähi ihmisiltä.