V
vieras
Vieras
(joo olen pois muuttanut v.-93 vanhempieni luota). Äitini muutamana jouluna laittoi jäisen 10kg Atrian ison potkallisen kinkun uuniin paistumaan. Joo ihan totta JÄISEn
. Ihan niin kuin sitä ei olisi ehtiny ottaa sulamaan . Ja arvata saattaa, että uunin tiivisteidenkin läpi valui rasvaa yms. No joo ehkä kolmena jouluna.
Ja se, miten äitini sulatti 10kg kinkkua sitten taas huoneenlämmössä 2-3 päivää, kun muisti sen ottaa sulamaan. Mahtavat määrät bakteeria, kun sulattaa huoneen lämmössä.
Ja se, miten äitini sulatti 10kg kinkkua sitten taas huoneenlämmössä 2-3 päivää, kun muisti sen ottaa sulamaan. Mahtavat määrät bakteeria, kun sulattaa huoneen lämmössä.