tuli mieleen hammaslääkäristä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
ku käytin tyttöä yx vuotis hammaslääkärissä puol vuotta sitten. sanoivat että lapsen kanssa ei saa syödä samasta lusikasta tai juoda samasta pullosta sun muuta, että kun saattaa lapsi saa aikuiselta reikä bakteerin.

mites sitten se että antaa illalla pusun suulle kun menee nukkuu? eikös siitäkin voi saada sen? eli lapselle ei saisi antaa edes hyvän yön pusua.. kyllä mä vaan annan pusun nukkumaan mennessä ja muutenkin päivällä saatan pusun sille antaa.. tuntuu niin tyhmältä jos ei saisi edes pusua antaa.

juu tyhmä aloitus mut mietityttää vain :ashamed:

Karieksen siirtäminen samoilla ruokailuvälineillä syödessä on kyllä ihan tunnettu riski ja välttämisen arvoinen asia. Luulen, ettei sellaisessa "kuivassa kevyessä iltasuukossa" ole samanlaista vaaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no et kai sitä pusua suulle anna kuolan kera...

no joo, tulee oikein kielareita annettua, hei haloo!

et taida ajaa satu ihan kaikilla valoilla. mähän sanoin vaan että et kai sitä suulle kuolan kera anna. ymmärrätkö??ei tarvi siitä haloota huudella. karies tarttuu suun eritteiden kautta nääs.

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
no et kai sitä pusua suulle anna kuolan kera...

no joo, tulee oikein kielareita annettua, hei haloo!

et taida ajaa satu ihan kaikilla valoilla. mähän sanoin vaan että et kai sitä suulle kuolan kera anna. ymmärrätkö??ei tarvi siitä haloota huudella. karies tarttuu suun eritteiden kautta nääs.

no en mä pahemmin aja :laugh: mut rupes vaan naurattaa tuo sun kommentti