Tuli löröt housuun

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa vain kasvoista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa vain kasvoista

Vieras
Tässä vain istuin koneella, vaikka oli jo kova hätä. Kun vihdoin menin kiiruulla vessaan, tuli löysää jo housuun!!!
Mul on viime aikoina vatsa, tai siis suoli ollut kummallinen. Yleensä vatsa aina kovalla, nyt muutaman viikon, ehkä 2-3 kuukauttakin aina välillä löysällä. Niin et kova kiire tosiaan vessaan. Ei siis mistään mahataudista kysymys, mutta mikähä??
Ja vatta kurisee ja kurluttaa kovaan ääneen.
Onneks muuten olen ihan kotona, oli helppo käydä pesulla ;)
 
ai paha..aika klassinen juttu...
mullakin välillä maha menee yhtäkkiä sekasin että pitää samantein päästä pytylle tai kohta on jo toosi myöhästä...mut yleensä mun pitää soittaa johonki sellaseen paikkaan mihin en ennen oo soitellu...niinku joskus aikonaan ekaa kertaa ehkäsyneuvolaan jne..eli jännitysmaha on mulla aina välillä.onneks ei oo kans missään julkisella paikalla tullu ; D
 
Mä aloitin kesällä syömään E-epa kalaöljyvamistetta ja kyllähän muuttui vatsan toiminta kovasta siihen pisteeseen, että hyvä kun aamukaffelta vessaan ehtii :D
Ootko ottanut mitään uusia vitamiineja tms?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Mä aloitin kesällä syömään E-epa kalaöljyvamistetta ja kyllähän muuttui vatsan toiminta kovasta siihen pisteeseen, että hyvä kun aamukaffelta vessaan ehtii :D
Ootko ottanut mitään uusia vitamiineja tms?

Nonni!! Tässäkö se nyt on sitten vastaus. Otan nimittäin joka ilta pellavansiemenöljyä, vehnänalkioöljyä, ja pari kalaöljykapselia. Ja monivitamiinin ja kalkkia ja c-vitamiinin. Ja magneesiumia. Oonksmää ihan höntti???
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Mä aloitin kesällä syömään E-epa kalaöljyvamistetta ja kyllähän muuttui vatsan toiminta kovasta siihen pisteeseen, että hyvä kun aamukaffelta vessaan ehtii :D
Ootko ottanut mitään uusia vitamiineja tms?

Nonni!! Tässäkö se nyt on sitten vastaus. Otan nimittäin joka ilta pellavansiemenöljyä, vehnänalkioöljyä, ja pari kalaöljykapselia. Ja monivitamiinin ja kalkkia ja c-vitamiinin. Ja magneesiumia. Oonksmää ihan höntti???

no josko vielä voitelisit peräsuolesi aamuin illoin ruokaöljyllä ja tekisit sarjan haaraperushyppyjä ja tule sitten kertomaan miten kävi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Mä aloitin kesällä syömään E-epa kalaöljyvamistetta ja kyllähän muuttui vatsan toiminta kovasta siihen pisteeseen, että hyvä kun aamukaffelta vessaan ehtii :D
Ootko ottanut mitään uusia vitamiineja tms?

Nonni!! Tässäkö se nyt on sitten vastaus. Otan nimittäin joka ilta pellavansiemenöljyä, vehnänalkioöljyä, ja pari kalaöljykapselia. Ja monivitamiinin ja kalkkia ja c-vitamiinin. Ja magneesiumia. Oonksmää ihan höntti???

no josko vielä voitelisit peräsuolesi aamuin illoin ruokaöljyllä ja tekisit sarjan haaraperushyppyjä ja tule sitten kertomaan miten kävi...

Tää oli mul ihan oikein!! :) :) :) Ei mitään sääliä, vaiks toinen paskoo housuunsa. Oma syynsä!!!!
 

Yhteistyössä