Tuli jotenki tosia surullinen oli (eilen bussissa)..

Koulun kohdalta nousi kyytiin joukko pikkupoikia, ehkä 3-4(max) luokkalaisia. Me istuttiin toiseksi viimisessä penkissä ja poikaset meni sinne takapenkille.. Ja sitte se alko, vittu sitä ja vittu tätä, vitun hieno, helvetin makee, satanan mutsi. Puhuivat peleistä, ja puoliakaan en tajunnu, sen tajusin, kuinka paljon jossain pelissä maksaa subutex ja muuta kamaa saa ostaa kun on suorittanu jotain tehtäviä:eek:

JOtenki tuli ahdistava olo.. Mun 8v tyttö oli hiukka että:O ja 5 v poika istui hiljaa ja ulkona totesi, että "äiti, pojat puhui rumasti".

Lähinnä mun kävi sääli niitä poikia joko asiat on vinksallaan tai syynä hirveä huomion haku. Mietin, et menevätköhän kotiin vauvapoikina ja äiti oottaa siel välipalan kanssa.. Voi voi. Mitähän noista mun omista muruista tulee..*huoh*
 
"niin"
Tervetuloa tänne steisseille, jengeissä notkuu niin nuoria, että tekis mieli LS-ilmoa tehdä... vaan näkisiväthän nuo viranomaiset suoriltakin jos viitsisi pyörähtää, taitaa olla tilastot liian täynnä. Öisinkin notkuu sen ikäistä porukkaa, että miettii usein, että on kyllä vanhemmuus olematonta...
Kai sitä pitää itsensä kovettaa ja miettiä vain, että kunhan omat mukelot saa kasvatettua jollekin arvopohjalle. Vaikeaa tulee kyllä olemaan, jos eksyvät väärään kaveriporukkaan, täällä kun ne voivat olla niin todella vääriä.
 
"minä vain"
tommosta sitä kuulee aina noin nuorten suusta, vittu & saatanaa. kerran oltiin tossa meidän koulun pysäkillä oottelemassa bussia niin joku tyyliin metrinmittanen poika kuuntelin musiikkia puhelimestaan ja huus vittua ja "panen sua" yms juttua. ei voi muuta kun jäädä suu auki aina ihmetteleen... mut tämmöstä tää on nykyään kun on netit sunmuut mistä ammentaa kaikki paska itseensä jo nuorena. itse kun olin ala-asteella niin ei paljon koneella notkuttu vaan rakenneltiin kavereiden kanssa majoja metsään ja tutkittiin luontoa, leikittiin heppoja talleilla tai jotain :D
 

Yhteistyössä