Tuli ihan mukava hyvitys Arla Ingmanilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvä mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvä mieli

Vieras
Ostettiin sellanen kilon tölkki jogurttia mistä puuttui mansikka kokonaan ja tänään tuli postissa 6? suuruinen hyvityskuponki. Tuollahan saa 6 kg jogurttia tai tietty vaihtoehtoisesti muita Arlan tai Arla-Ingmanin tuotteita.

kerran valitettiin snellmannille kun maksamakkara (viipaloidut) oli jotenkin käyneet tai kuiteski pilalla. Laittoivat 10 euron kupongin :) Aiheesta kannattaa näköjään valittaa.

Minä sain fazerilta 500g karkkia hyvitykseksi kun 1kg karkkirasiassa ei ollut kuin 400g karkkia joka piti vielä palauttaa heille... eli ostin kilon karkkia, palautin sen ja se korvattiin 500g :/

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mäkin sain Atrialta kympin ostohyvityskupongin, kun leikkele homehtui ennen aikojaan.

Epistä, mun reklamaatiossa oli pilaantuneet käristeet, muussina olleet leikkeleet ja kannen saumanväliin jääneet nakit ja sain kans vaan kympin!

Alkuperäinen kirjoittaja H-a-n-n-e:
Minä sain fazerilta 500g karkkia hyvitykseksi kun 1kg karkkirasiassa ei ollut kuin 400g karkkia joka piti vielä palauttaa heille... eli ostin kilon karkkia, palautin sen ja se korvattiin 500g :/

V A L I T A !!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja H-a-n-n-e:

V A L I T A !!!!!!!!!!!!!!

Valitin ja sain sitten toiset 500g, joten sain lopuksi sitten sen tasan kilon karkkia, pistivät syyn kesätyöntekijälle :(

jos valittais jotain pandalle niistä suklaalakuista,lähettäiskö ne niitä säkillisen....niistä vaan ei taho löytyä valittamista,ovat pirun hyviä. tehtaan myymälässä ne on vielä sika halpojakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
meillä löytyi muovinpala viineristä,niin hyvitykseksi tuli muovikassillinen leipiä..

Mulla kävi vähän samoin.Löysin leivästä sellasen todella kovan lasinnäköisen muovinpalan.Hyvitykseksi sain muovikassillisen leipää ja pullaa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos valittais jotain pandalle niistä suklaalakuista,lähettäiskö ne niitä säkillisen....niistä vaan ei taho löytyä valittamista,ovat pirun hyviä. tehtaan myymälässä ne on vielä sika halpojakin.
Muuten ovat hyviä, mutta se kuorrutus ei mun mielestä maistu suklaalle

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Jep niistä saa hyvin hyvitystä kun laittaa suoraan valmistajalle.

No ei ainakaan Lassielta :/

Vaihtoivat kyllä siis sen vetoketjun, kun lähetin haalarin sinne. Mutta ei edes hemmetti soikoon pahoitelleet ala-arvoista laatuaan |O :|

Mä ostin Vuokkoset-siteitä, ja niissä ei pitänyt se tarrapinta yhtään, puolet ehdein käyttää ja sitten meni hermot ja tein reklamaation, pyysivät lähettämään loput tuotevalvontaan ja viikonpäästä posti toi kaksi uutta pakettia ja paketin pikkuhousunsuojia. Olin tyytyväinen.