Tuli eilen lapsimessuilla taas palstalaisia mieleen ja rupes naurattaakin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Siellä yläkerrassa oli Petexpo-messu, siellä oli niitä "kaljuja" kissoja, mitä Finxejä ne nyt onkaan :D No, niistä tuli kuitenkin Plääh mieleen.

Ja alakerrassa näin semmosia nukkekoteja ja tarvikkeita niihin, niistä tuli Rukoilijasirkka mieleen ja Rukoilijasirkasta muistui se, kun kertoi kaikista hassutuksista, mitä miehensä kanssa tekevät niin se, kun mies ajaa ja RS vieressä esittää, että lenkkeilis ja mies painaa kaasua niin et RS:n pitää lisätä lenkkeilyvauhtia, mulla on siitä hauska mielikuva päässä :laugh: :laugh:

Et semmosta.

Tuleeko muilla palstalaiset mieleen "irl-elämässä"? :ashamed: :whistle:

No mä siä lapsimessuilla kävellessäni ja ohimennen ihmisiä katsellessani pohdin, et mahtaako tuo tai tuo olla palstamamma. Ja nähtyjen kuvien perusteella koitin katsella tuttuja kasvoja, en kyllä tunnistanut yksiäkään kasvoja...

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
No mä siä lapsimessuilla kävellessäni ja ohimennen ihmisiä katsellessani pohdin, et mahtaako tuo tai tuo olla palstamamma. Ja nähtyjen kuvien perusteella koitin katsella tuttuja kasvoja, en kyllä tunnistanut yksiäkään kasvoja...

Mä teen tota kans joskus :D Mut parikertaa oon ihan yllättäen palstalaisiin, joita en oo siis koskaan nähnyt, niin törmännytkin :)

Yhteistyössä