Tonttu Tuppurainen myöntää demarien tilanteen olevan "karmea"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tietenkin on paljon. Ei se ketään yllätä.
kansa on vain hyvillään, kun mokoma kiusaamispesä selvitetään pohjamutia myöten.
Kaisa Juuso palkkasi poikamsa avustajakseen.
Ehkä poika ei ole alituiseen öitinsä kiusattavana.
Heillä voi olla monimutakainen läheisriippuvuussuhde, jossa vuoronperään toinen on uhri ja toinen kiusaaja.

Merinen ja Tuppurainen puhuvat KOKO puoluekentästä eduskunnassa.
Toki. Mutta muista kuitenkin kenen kanssa väittelet internetissä.

"Suomessa oli vuoden 2024 lopussa noin 25 900 16–34-vuotiasta, jotka saivat työkyvyttömyyseläkettä. Yleisin syy oli älyllinen kehitysvammaisuus.

Vuonna 2024 työkyvyttömyyseläkettä sai joka viideskymmenes alle 35-vuotias. Saajien määrä kasvoi eniten älyllisen kehitysvammaisuuden ja psyykkisen kehityksen häiriöiden perusteella."

Vaikka demarit on profiloitunut nuoren naisten puolueena, niin siellä on yllättävän paljon setämiehiä. He eivät ehkä ole saaneet memoa, että ei saa käpälöidä.
Kyse on kaikista puolueista. Avustajien nimittäminen eduskunnassa on sekava vyyhti. Jotkut nimittävät avustajat itse, kanslian kautta ja oliko vielä muitakin vaihtoehtoja. Asioita on painettu villaisella ja jätetty ilmoittamatta. Hirveää kuvitella miten ahdistavaa on mennä työpaikkaan, jossa on tukalat oltavat.
Mieleeni nousee iljettäviä muistoja menneiltä työvuosilta. Luulin, että nettipalstoilla saan olla rauhassa. Katin kontit. Olen saanut tällä muka sivistyneellä palstalla riesakseni monta pervoa ja sekopäistä häirikköä.

Kyse on kaikista puolueista. Avustajien nimittäminen eduskunnassa on sekava vyyhti. Jotkut nimittävät avustajat itse, kanslian kautta ja oliko vielä muitakin vaihtoehtoja. Asioita on painettu villaisella ja jätetty ilmoittamatta. Hirveää kuvitella miten ahdistavaa on mennä työpaikkaan, jossa on tukalat oltavat.
Mieleeni nousee iljettäviä muistoja menneiltä työvuosilta. Luulin, että nettipalstoilla saan olla rauhassa. Katin kontit. Olen saanut tällä muka sivistyneellä palstalla riesakseni monta pervoa ja sekopäistä häirikköä.

Demarit ovat nyt olleet esille, ei kaikki puolueet.

Et ole ainoa jota FM ja Aleepa ovat häiriköineet. Sekoboltseja molemmat.

Yllättäen demareissa lakaistu maton alle tapaukset vähintään vuodesta 2019. Vallan himossa ei olla haluttu puuttua häirintään ettei tule huonoa julkisuutta. Että sellaista feminismiä tovereilla.

Tuskin osaa. Hän ehkä käyttää jotain outoa apusovellusta, joka kääntää asiat nurinpäin.
Yle uutisissa klo 20:30 sanottiin, että avustajat ovat tehneet ilmoituksia häirinnästä ay-liitoilleen jo vuosien ajan. Ville siis nosti kissan pöydälle. Liekö sama 31-vuotias katti, joka on maikkarin mukaan maailman vanhin kissa.

Demareissa nostetaan kissa nuotiolle. Miau.

🐈🔥

Kyllä se joskus räyhää. Jutut tunnistaa siitä, että kirjoitat normaalisti, että en tykkää omenoista, niin se alkaa raivota, että pitäisikö sitten kaikki omenansyöjät ampua vai?
Sinähän jo myönsit, että et osaa lukea vaan avustajasi kertoo sinulle palstan sisällön. Jätä pois mainitsemiesi kirjoittajien viestit lukulistaltasi, sillä sinun henkiset kyvyt ovat rajalliset. Jopa aapiskukko on sinulle liian haastellista luettavaa.

Yhteistyössä