Tuli aika nopea lähtö laivalle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Lauantaina siis. Oli koko päivän satanut vettä ja harmitti vietävästi, kun oltiin kovasti suunniteltu viettävämme lauantain pihahommissa, maalitkin ostettu valmiiksi kun piti autotallia maalailla jne. Iltaa kohden sitten lapsetkin sisällä menivät jo lähinnä pitkin sieniä, kun eivät olleet päässeet kunnolla ulos koko päivänä joten heitin vaan ilmaan, että mitä ihmettä me täällä sisällä sen enémpää kökitään, että lähdetään laivalle, siellä ei sade ainakaan haittaa...

Ihan vitsiksi sen tarkoitin, mutta mies tuli hetken kuluttua sanomaan, etät sitten pakkaamaan kun aiva lähtee 2 tunnin päästä. Oli siis varannut sitten siltä seisomalta risteilyn Siljalta.

No, mukavasti reissu oli eli kiva, että se tuli tehtyä! Harvemmin kun lasten kanssa noin extempore lähtöjä tulee tehtyä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Näkyikö laivalla tuttuja? Turusta lauantaina lähti nimittäin myös miehen bestmanina toiminut tyyppi vaimonsa ja tyttönsä kanssa. Jos muistat tyypin?

Muistan kyllä bestmanin, mutta ei ainakaan osunut silmiin se tyyppi. Eikä muutenkaan näkynyt tuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Näkyikö laivalla tuttuja? Turusta lauantaina lähti nimittäin myös miehen bestmanina toiminut tyyppi vaimonsa ja tyttönsä kanssa. Jos muistat tyypin?

Muistan kyllä bestmanin, mutta ei ainakaan osunut silmiin se tyyppi. Eikä muutenkaan näkynyt tuttuja.

No höh :snotty: :D

Mut pääasia et oli hauskaa!

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
mitäs maksoi äkkilähtö - olen katsellut siljan matkoja ja on sietämättömän kalliita.. olisi vain kiva päästä välillä siljalle iänikuisen viikkarin sijasta..

No, tuota... me kun halutaan aina se Deluxe-hytti missä on ikkunallinen erkkeri ja lapsilla enemmän tilaa temmeltää niin se maksoi 145?, ihan normi hinta käsittääkseni eli mitään äkkilähtö etua ei ollut. Mutta ollaan onneks Siljan kanta-asiakkaita niin just katsoin, että keräämillämme pisteillä saadaan jo muutama ilmainen matkakin niin vähän sitte tasaantuu kun ei joka matkasta tarvi tollasta summaa maksaa.

Mutta mun mielestä muuten B-luokan hytti olis ollut 25?, kun sitäkin miehelle oli tarjottu kun sellaisiakin olis viel vapaana ollut, eli se ei kyllä paha hinta olis.

Meillä taas on useammin noita ex-tempore reissuja kuin suunniteltuja :snotty: . Toisaalta ollaan kyllä ihmisinäkin lievästi sanottuna impulsiivisia....etenkin mä. Just naureskeltiin tuota meidän koiraakin, siis miten se tuli taloon. Lehdestä luettiin että sekarotuisia koiria myytävänä. Hypättiin autoon, käytiin nostamassa rahat ja paikan päällä päätettiin että otetaan narttu. Sitten olikin koira, mutta ei mitään tarvikkeita yms. :D

No höh :snotty: :D

Mut pääasia et oli hauskaa!

Joo, vaikka siis lasten ehdoillahan tuo reissu meni eli aikaisin nukkumaan ja jo aamu ysiltä oltiin aamiaspöydässä :D . Sitten käytiin uimassa yms. Ja esikoinen oli ihan haltioissaan kun sinne oli tehty kesälomien ajaksi lähes kokonainen kansi mikä oli täynnä pelihuoneita (pleikkareita yms. hirveet määrät).

145? mä katoin netistä että promenadehytti maksaisi yli 400 ?. Tosin katsoin vkl lähtöjä kun töissä pitää olla arkena...oliko hki-tukholma vai mikä risteily kyseessä?

Mä en tiedä mikä on promenadehytti, mutta Deluxe hytti on maksanut aina ton verran. Turku-Tukholma risteily kyseessä ja siis Silja Europa.

mitäs maksoi äkkilähtö - olen katsellut siljan matkoja ja on sietämättömän kalliita.. olisi vain kiva päästä välillä siljalle iänikuisen viikkarin sijasta..

No, tuota... me kun halutaan aina se Deluxe-hytti missä on ikkunallinen erkkeri ja lapsilla enemmän tilaa temmeltää niin se maksoi 145?, ihan normi hinta käsittääkseni eli mitään äkkilähtö etua ei ollut. Mutta ollaan onneks Siljan kanta-asiakkaita niin just katsoin, että keräämillämme pisteillä saadaan jo muutama ilmainen matkakin niin vähän sitte tasaantuu kun ei joka matkasta tarvi tollasta summaa maksaa.

Mutta mun mielestä muuten B-luokan hytti olis ollut 25?, kun sitäkin miehelle oli tarjottu kun sellaisiakin olis viel vapaana ollut, eli se ei kyllä paha hinta olis.

Minkä verran nuo siljan b-luokan hytit oikein maksaa?
Meinasin varata siljalta matkan mutta oli niin kamalan
kalliit nuo hytit.
Lähemmäs 100e,vai olenko katsonut sitten ihan väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Meillä taas on useammin noita ex-tempore reissuja kuin suunniteltuja :snotty: . Toisaalta ollaan kyllä ihmisinäkin lievästi sanottuna impulsiivisia....etenkin mä. Just naureskeltiin tuota meidän koiraakin, siis miten se tuli taloon. Lehdestä luettiin että sekarotuisia koiria myytävänä. Hypättiin autoon, käytiin nostamassa rahat ja paikan päällä päätettiin että otetaan narttu. Sitten olikin koira, mutta ei mitään tarvikkeita yms. :D

Heh, te ootte samanlaisia kun mekin :D Meidän koira tuli taloon aika samalla tavalla. Katselin netistä Tallinnan katukoiria, ihastuin. Soitettiin, varattiin koira. Varattiin risteily, fiksattiin auton vakuutuspaperit ja luvat viedä auto viroon ja seuraavana päivänä haettiin koira kotiin :saint:
Mitäs sitä turhaan suunnittelemaan kun ex-tempore asenteellaa tulee vähintäänkin yhtä hyvää jälkeä.

Me taas miehen kanssa mentiin "uteliaisuudesta" asuntonäyttelyyn ihan extempore, kattomaan vaan että millasii asuntoja ihmisillä on...
Ja niin vaan se asunto ostettiin.

No, siis kyllä mekin yleensä laivalle lähdetään sillee about viikon varoitusajalla ettei mitään kuukausia suunnitella. Mutta kun tosiaan on kaikki kuopuksen ruuat yms. systeemit mitkä pitää pakata ja huomioida niin tuo lähtö oli melko kiireellinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja sussu:

Minkä verran nuo siljan b-luokan hytit oikein maksaa?
Meinasin varata siljalta matkan mutta oli niin kamalan
kalliit nuo hytit.
Lähemmäs 100e,vai olenko katsonut sitten ihan väärin?

Mä en yhtään tiedä, kun ei olla niissä oltu, mutta tuolla hinnalla miehellä oltiin sitä lauantaina tarjottu, kun se matkaa soitti. Ehkä se oli sitten joku äkkilähtö hinta jos susta ne yleensä on lähemmäs sataa euroa.

mie voin kuvitella tämän :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: sie oot kyllä ehottomasti tutustumisen arvonen immeinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

mie voin kuvitella tämän :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: sie oot kyllä ehottomasti tutustumisen arvonen immeinen :D

No jaa... mä luulen että tuo Umbrella osaa kertoa että miten tutustumisen arvoinen mä olen. Saattaa olla että joskus on miettinyt että kannattiko :snotty: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:

Me taas miehen kanssa mentiin "uteliaisuudesta" asuntonäyttelyyn ihan extempore, kattomaan vaan että millasii asuntoja ihmisillä on...
Ja niin vaan se asunto ostettiin.

:D :D Kuulostaa tutulta tuokin. Aika haipakkaa me myös tämä kämppä ostettiin. Eikä siis edes täältäpäin alun perin asuntoja etsitty :D

Heh, te ootte samanlaisia kun mekin :D Meidän koira tuli taloon aika samalla tavalla. Katselin netistä Tallinnan katukoiria, ihastuin. Soitettiin, varattiin koira. Varattiin risteily, fiksattiin auton vakuutuspaperit ja luvat viedä auto viroon ja seuraavana päivänä haettiin koira kotiin :saint:
Mitäs sitä turhaan suunnittelemaan kun ex-tempore asenteellaa tulee vähintäänkin yhtä hyvää jälkeä.

Mä olen sitä mieltä että silloin just tulee parasta jälkeä kun tekee vaan =) . Niin se muuten silloin joskus tuli tuo autokin taloon. Edellinen levisi niin ettei mies olis päässyt sillä enää samana iltana töihin. Lähdettiin mun työsuhdeautolla katsomaan autoliikkeitä. Tokassa nähtiin tuo meidän Toyota, otettiin sillä vartin koeajo ja tehtiin kaupat. Ja hyvin on pelittänyt :D . Niin ja mikä tärkeintä: mies pääsi illalla töihin B)

Aah ok. Turun hinnat on siis halvemmat, tosin kun noin isot erot on niin melkein tekis mieli jo ajella rutkuun ja lähteä sieltä..

No jos hinnat on 400? ja 145? niin kyllä siinä jo kannattaa ajellakin tänne ja lähteä täältä...

Aah ok. Turun hinnat on siis halvemmat, tosin kun noin isot erot on niin melkein tekis mieli jo ajella rutkuun ja lähteä sieltä..

No jos hinnat on 400? ja 145? niin kyllä siinä jo kannattaa ajellakin tänne ja lähteä täältä...

tuota noin..eiks helsingistä lähe vaan päivä tukholmassa risteilyjä??että noi miniristeilyt vaan lähtee turusta?

Saatavilla olevat hytit / SYMPHONY

Luokka Kuvaus Hinta/hytti
Commodore Balcony Kauniit, tilavat ja korkealaatuiset parvekkeelliset 25 m2 hytit 1-2 hengelle kansilla 10 ja 11. Hyteissä sohva, josta saa lisävuoteen 1-2 lapselle. 943 EUR

Commodore Kauniit, tilavat ja korkealaatuiset 25 m2 parivuoteelliset hytit 1-2 hengelle kansilla 10 ja 11. Hyteissä sohva, josta saa lisävuoteen 1-2 lapselle. 943 EUR

DeLuxe Kaunis ja tilava 14 m2 hytti 1-2 hengelle kansilla 9 ja 11. Hytistä näköala merelle. Hyteissä lisävuodemahdollisuus alle 12 v. lapselle. Parivuode, TV ja housuprässi. Erikoisaamiainen ja virvokkeita. 686 EUR

DeLuxe Promenade Kaunis ja tilava 14 m2 hytti 1-2 hengelle kansilla 9 ja 11. Hytistä näköala Promenadelle. Parivuode, TV ja housuprässi. Erikoisaamiainen ja virvokkeita. 686 EUR

Family Promenade Hytti max 6, min 5 matkustajalle, joista vähintään 2 tulee olla lapsia. Hytit sijaitsevat kansilla 8-11. Hytissä neljä vuodetta ja lisävuode lapselle. Tämä hyttiluokka on kokonaan varattu perhematkailuun (varattavissa ainoastaan vähintään 5 hengen lapsiperheille).
557 EUR

A-luokka Korkeatasoinen ikkunallinen 11 m2 hytti 2-4 hengelle, näkymä merelle, kansilla 5 ja 8-11. Alavuoteet voi siirtää parivuoteeksi
444 EUR

Promenade Korkeatasoinen ikkunallinen 11 m2 hytti 2-4 hengelle, näkymä Promenadelle. Kannet 8-11. Alavuoteet voi siirtää parivuoteeksi.
412 EUR

C-luokka Avara, ikkunaton 11 m2 hytti 1-4 hengelle kannella 2. Alavuoteet voi siirtää parivuoteeksi. 283 EUR

C2-luokka Avara, ikkunaton 9 m2 hytti 1-2 hengelle kannella 2. Hyteissä vuoteet päällekkäin. 283 EUR

:whistle: :whistle: kyllä noilla hinnoilla jo melkein etelään lähtis. Ärsyä kun haluisin siljalle mieluummin kuin viikkarille, mutta minkäs teet...

Yhteistyössä