Suunnittelen tässä ensi viikoksi ruokalistoja. Minkälaisia sapuskoita teillä syödään tulevalla viikolla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:Mitä on KUNNON karjalanpaisti?
Meillä on; broiskua riisi- ja kasvispedillä kastikkeella (ei tiedä viel millä), jauhelihakastike ja pasta+salaatti, sienikastike ja pottu/maksalaatikko, karjalanpaisti+pottuja
Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:Okei. Kuullostaa ihan hyvälle. Mä taas käytän valmista boksi karjalanpaistilihaa, sipulia, lihalientä, porkkanaa ja pippuria.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:Okei. Kuullostaa ihan hyvälle. Mä taas käytän valmista boksi karjalanpaistilihaa, sipulia, lihalientä, porkkanaa ja pippuria.
Hyh, en söis. Mutta makuja on monia =) :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:Okei. Kuullostaa ihan hyvälle. Mä taas käytän valmista boksi karjalanpaistilihaa, sipulia, lihalientä, porkkanaa ja pippuria.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Lohisoppaa, KUNNON karjalanpaistia, broilerikiusausta, lihapullat, spaghetti+jauhelihakastike, enenpää en oo ehtiny suunnitteleen