Tulevan viikon ruokalistaa.....

En kyllä vielä tiedä, mut jotain linsseistä, kukkakaalista, parsakaalista, punakampelafileistä, pavuista, herneistä ja maissista. Mahdollisimman paljon siis kasviksia.

Mitä on KUNNON karjalanpaisti?

Meillä on; broiskua riisi- ja kasvispedillä kastikkeella (ei tiedä viel millä), jauhelihakastike ja pasta+salaatti, sienikastike ja pottu/maksalaatikko, karjalanpaisti+pottuja

Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:
Mitä on KUNNON karjalanpaisti?

Meillä on; broiskua riisi- ja kasvispedillä kastikkeella (ei tiedä viel millä), jauhelihakastike ja pasta+salaatti, sienikastike ja pottu/maksalaatikko, karjalanpaisti+pottuja

Hirvenlihaa, possua, vettä, pari maustepippuria, suolaa.
Se on siinä! Muuta mä en kelpuuta karjalanpaistiks!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:
Okei. Kuullostaa ihan hyvälle. Mä taas käytän valmista boksi karjalanpaistilihaa, sipulia, lihalientä, porkkanaa ja pippuria.

Hyh, en söis. Mutta makuja on monia =) :flower:

Musta tääkin on hyvää. Hirvenliha maistuis mulle kyllä, mutta kaupasta ostettuna se on pirun kallista, plus että ei sitä ole kovin usein saatavissakaan!

Meillä syödään broiskun pihvejä ja feta-tomaatti-kesäkurpitsapaistosta,jauhelihakeittoa tai vaihtoehtoisesti jauhelihatäytteisiä crepsejä (jos joku jaksaa/ehtii paistaa lätyt),yhtenä päivänä tähteitä pakkasesta,ehkä makkarasoosia ja perunamuusia (ku pongasin pakkasesta yhden HK:N blöön),kalapuikkopakettikin siellä pakkasessa oli...

Et tämmösiä alustavasti,ku meillä imetetään puolet vuorokaudesta...

-kanaa ja riisiä + salaatti
-jauhelihakastike + spagettia + salaatti
-nakkikeitto + sämpylät
-riisipuuroa
-kalapuikot + perunat + salaatti
-verimakkarat + muusi + salaatti
-karjalanpaisti + perunat + salaatti

Yhteistyössä