Tulevaisuudessa vissiin sit ihan normijuttu et miehetkin synnyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1246153/Second-pregnant-man-Scott-Moore-birth-baby-boy-month.html

Anteeks nyt vaan, mutta minusta on niin ällttävää kun olla ja voi. Joo, hyväksyn homoseksuaalit,ei siinä mitään. Sekin on oma asiansa jos menevät vaihtamaan sukupuolta, mutta mun mielestä raja menee jo sitten siinä, että jos kerran mies oikeasti tahdot olla, niin ei herranen aika miehet sit synnytä! :o

Adoptiosta oon vähän kahtamieltä. Toisaalta on maailmassa niin paljon lapsia ilman vanhempia, että jos hyvään kotiin pääsevät niin mikäs siinä, toisaalta jostakin syystä,jota en osaa edes perustella,homojen adoptiot ei kuulosta hyvältä. Mutta tuo että "mies" saa vauva on kyllä jo minun mielestä sairasta. se mikään mies silloin ole.

Naiset aina valittavat, että jos synnyttäminen olisi miesten hommaa, niin he tekisivät siitä helppoa ja mukavaa. Miehet vastaavat, että synnyttäminen oli ennen heidän hommaansa, mutta he halusivat tehdä siitä helppoa ja mukavaa.

ihan niinkun afrikannorsu tossa toisessa ketjussa kirjottikin, mitä he tosiasiassa haluavat? eivät taitaa tietää itsekään.

syntyy tytöksi, haluaa mieheksi. sitten "muuttuu mieheksi" ja haluaakin tavallaan takaisin naiseksi että voi synnyttää. sitten hankkii vielä puolison, joka on "nais-mies".
eli mikä hän on? lesbo. nimenomaan juurikin lesbo,ei homo.eikös vain?

10 vuoden sisällä tälläistä ilmiötä aletaan esittelemään ensin saippuasarjoissa ja sitten tositeeveeohjelmissa. 15 vuoden päästä tää on kaikkien mielestä ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja joo joooooooo:
kuinka monta kertaa tääkin alotus on ollut täällä tänään!Etkö snaijaa kattoo hausta onko joku jo ehkä alottanut samaisen ketjun!!!???Tsiisus!

:D no en todellakaan viitsi alkaa haulla etsimään. ei tarvitse avata toki ;)

Yhteistyössä