Tulevaisuudessa näkyy lapsen todelliset kustannukset kunnallishoidossa

Pakko kommentoida aihetta sen verran. Artikkelissa ei mikään sinänsä ihmetytä tai aiheuta tarvetta kirjoitella tai pähkäillä täällä. Mutta aiheeseen liittyvä "OTA KANTAA" mihin voi painaa "ei" tai "kyllä" ihmetyttää.

Alkoi naurattaa että joku oikeasti laittaa siihen ettei halua tietää todellisia kustannuksia. Kysymys kuuluukin että pelottaako se tieto vai haluaako se ihminen elää haavelinnassa jossa lapsi ei kustanna mitään kaupungille hoidossa? Onhan se omituista ettei ihminen halua olla valveutunut vai onko?
:LOL:
 
vieras
Silti on joskus kunnan kannalta kannattavampaa, että vanhemmat käyvät töissä ja lapsi on hoidossa. Minä esimerkiksi maksan töissä ollessani enemmän veroja (veroäyri 19,5%), kuin mitä lapseni päivähoito maksaa (täällä meillä sen hinnaksi on laskettu reilut 800e).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Silti on joskus kunnan kannalta kannattavampaa, että vanhemmat käyvät töissä ja lapsi on hoidossa. Minä esimerkiksi maksan töissä ollessani enemmän veroja (veroäyri 19,5%), kuin mitä lapseni päivähoito maksaa (täällä meillä sen hinnaksi on laskettu reilut 800e).
Juu. Siiis kyllä minäkin laitan joskus lapseni hoitoon tulevaisuudessa ja menen itse töihin. Saattaa olla että menee kunnalliseen hoitoon jos en saa sukua nakitetuksi ilmaiseksi :D
 

Yhteistyössä