tuleva unikoulu jännittä/pelottaa/ahdistaa...:(

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
joo...tota noin me ei olla vielä edes kokeiltu, joten et voi sanoo et on hankalaa...ja toisaalta alle 6 kk ikäistä ei pitäisi unikouluttaa....äläpäs nyt vedä johtopäätöksiä jos oma lapsesi ei ole öisin syönyt 5 kk jälkeen..LAPSET ON ERILAISIA

ääh mä en jaksa enää tätä tylsää läpäläpää kuunnella...;-) kiitti sain jo mitä hain, kiitos erityisesti tiutau ja jenis..kaikki muu olikin melko turhaa kommentointia (taas kerran)

unisilmä
hei, minä kanssa mietin jonkinlaista unikoulua. Kohta 6 kk vauva heräilee tunnin välein ja mitään muuta keinoa ei ole hänen nukuttamiseen kuin tissi suuhun. Yritän varmaan jossain vaiheessa sitä tassuttelua, mutta niinhän se oli että vauvan pitää olla vähintään 6 kk?

Aika epäileväinen vain olen että onnistuisi. Meidän vauvan tuntien siinä käy ihan varmasti ainakin ekoina öinä niin, että vauva herää yöllä ja kun ei saakaan tissiä, niin herää sitten kokonaan ja virkistyy niin että valvoo pari tuntia. Minkäänlaiset taputtelut ja silittelyt ei tuohon temperamenttipakkaukseen tehoa. Keinuttelemalla saan kyllä vauvan rauhoittumaan, mutta jos laitan takaisin sänkyyn ennenkuin nukahtaa niin ihan varmasti kitinä alkaa välittömästi ja yltyy pian raivareiksi.

Mutta tosiaan olis kiva kuulla kokemuksia, miten esim. ap:llä meni?

unto
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hup missä vaiheessa oot päätelyyt että täällä huudatetaan lasta?!?!?!

päinvastoin!!! me todellakin ajotaan hoitaa tää niin lempeästi kuin vain voidaan, tosin mä en voi tisseineni olla paikalla vaan mies hoitaa minä olen toisessa huoneessa. ollaan jo yritetty vähentämistä ja onnistui kohtuu hyvin ilman huutoja, tosin nyt taas tissittelee 2 h välein ja siksi on pakko ottaa kaikki yösyötöt pois kun ei meillä ainakaan pysy mikään kerran yössä syöminen.

mutta niin lempeästi yritetään kuin mahdollista, vaarana vaan että molemmat vanhemmat alkaa pillittää....
Huudattamista se on jos äiti toisessa huoneessa joka voisi tarpeen tyydyttää ja alle 1-veeltä se kielletään...

Yhteistyössä