Tulettekos te omillanne toimeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja er
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kyllä pidä omillaan toimeen tulemisena sitä, että saa Kelan rahoja ja toimeentulotukea. Eli en pidä itteäni omillaan toimeentulevana, olisin sitä jos saisin palkkaa enkä mitään tukia.

Alkuperäinen kirjoittaja mitäh??:
Alkuperäinen kirjoittaja er:
Me tullaan ja lasketaan omaksi myös toimeentulotuki jota "nautitaan".Maksammehan veroja pienistä kelan tuista joten omat tulee tavallaan takaisin.

eli ette tule omillanne toimeen!!!!!!!

eikun tullaan! Nuo meidän maksamat verorahat käy mutkan ja palaa meille kuin kuuluukin

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä en kyllä pidä omillaan toimeen tulemisena sitä, että saa Kelan rahoja ja toimeentulotukea. Eli en pidä itteäni omillaan toimeentulevana, olisin sitä jos saisin palkkaa enkä mitään tukia.

Mut minä pidän koska minun palkkani kotiäitinä tulee kelalta ja toimentulotuki on minun omia veroja mitä olen maksanut niin haen ne pois

Hahhahhah! Päivän huvitus. Ite äitiyspäivärahalla, ennen sitä hetken ansiosidonnaisella. Lisäks tulee asumistukea. Minä jotenkin kyllä ajattelen että pitää olla töissä että tulee omillaan toimeen.

Me tullaan ja lasketaan omaksi myös toimeentulotuki jota "nautitaan".Maksammehan veroja pienistä kelan tuista joten omat tulee tavallaan takaisin.

Häh, mitä sitten mielestäsi olisi, jos ette tulisi omillanne toimeen?! Varastaisitte kaupasta ruokaa ja kavereitten lompakoista rahaa?

eikun tullaan! Nuo meidän maksamat verorahat käy mutkan ja palaa meille kuin kuuluukin

no musta toi ei oo omillaan pärjäämistä, jos tukiaisia tulee joka reiästä

no musta toi ei oo omillaan pärjäämistä, jos tukiaisia tulee joka reiästä

ei ole tukiaista meillä näkynyt :)

Omat verot käy kierroksen ja palaa takaisin, meillehän ne kuuluu

Ainiin, paitsi että pultsaritkin tulee omillaan toimeen, koska ne maksaa veroa ostamastaan alkoholista, joten tuet mitä ne saa, on vaan niitten omia rahoja kierrätettynä tukijärjestelmän kautta! Ja koska jokainen suomalainen joka täällä tienaa, ostaa tai saa lahjaksi tai perinnöksi täällä yhtään mitään, maksaa myös jotain veroa siitä, niin jokainen suomalainenhan tulee omillaan toimeen! Kas kummaa, kun silti valtion velka vaan kasvaa, vaikka täällä asuu niin vakavarainen kansa!

Äly hoi....

Te kai sitten maksatte todellisen hinnan lääkäristä, koulusta/päivähoidosta, kirjastopalveluista ja muista julkisista palveluista.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Häh, mitä sitten mielestäsi olisi, jos ette tulisi omillanne toimeen?! Varastaisitte kaupasta ruokaa ja kavereitten lompakoista rahaa?

Voisitko provo vastata tähän kysymykseen?

Ainiin, paitsi että pultsaritkin tulee omillaan toimeen, koska ne maksaa veroa ostamastaan alkoholista, joten tuet mitä ne saa, on vaan niitten omia rahoja kierrätettynä tukijärjestelmän kautta! Ja koska jokainen suomalainen joka täällä tienaa, ostaa tai saa lahjaksi tai perinnöksi täällä yhtään mitään, maksaa myös jotain veroa siitä, niin jokainen suomalainenhan tulee omillaan toimeen! Kas kummaa, kun silti valtion velka vaan kasvaa, vaikka täällä asuu niin vakavarainen kansa!

Äly hoi....

Pitäisi varmaan nostaa sosiaalietuudet kymmenkertaisiksi, niin saataisiin verokertymällä Suomi uuteen nousuun.

voi apua! Mikä ap:ta vaivaa?? Luuleeko tosiaan tulevansa omillaan toimeen? Tukirahoilla! Eli siis meidän palkansaajien maksamilla verorahoilla. Ja siis ihan maksaa niistä veroa ja saa ne vielä kiertoteitä takaisinkin! Sallikaa mun nauraa :laugh: vaikka toisaalta vituttaa tuollaiset yhteiskunnan loiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekonomisti:

Äly hoi....

Pitäisi varmaan nostaa sosiaalietuudet kymmenkertaisiksi, niin saataisiin verokertymällä Suomi uuteen nousuun.

Mikä loistava idea!

Tulen.
Olen valmis työöhön milloin vaan. Tällä hetkellä parannan työnsaantimahdollisuuksiani kouluttautumalla lisää, joten saan päivärahaa.
Mies on palkkatöissä, joten hänkin tulee omillaan toimeen.

Yhteistyössä