Tuletteko hyvin toimeen kälyjenne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Voi, että potuttaa...siis mun kahdella kälyllä ja minulla ei ole alun alkaenkaan synkannut pätkääkään. Hyvää päivää kirves vartta on ollut kommunikaatio alusta alkaen siis jo kymmenisen vuotta :) ja syystäkin hyvin vähän tekemisissä olemme.
Mieheni kyllä arvostaa sisariaan maasta taivaisiin...hehän ovat omasta mielestäänkin päteviä, osaavia, älykkäitä, viehättäviä, sosiaalisia ja auttavaisia..HMM. puheen tasolla ehkä joo.
Se vain harmitta,että lapsemme tästä välien viileydestä johtuen myöskin vähäisessä tekemisissä serkkujensa kanssa. Mä en jaksa alkaa yht äkkiä teeskentelemäänkään mitään sydänystävää.
Jos haluavta pitää yhteyttä etenkin kummi-käly kummilapseensa hän voisi itsekin osoittaa sitä aktivisuuttaan, sosiaalisuuttaan, auttavaisuttaan jne ihan käytännön tasolla.
Minä ainakin pidän aktiivisesti itse yhteyttä kummilapsiini, en siinä välittäjänä vanhempiaan jatkuvasti tarvitse.

Emme ole tekemisissä. Joskus aikojen alussa koitimme vähän tutustella, mutta emme kyllä löytäneet toisistamme sellaista, että meistä olisi tullut läheisiä. Asumme kaukana toisistamme, joten sekin vaikuttanee.

On neljä kälyä; mun puolen kälyt on mulle kuin siskoja, eli veljieni vaimot. Tulen toimeen tosi hyvin heidän kanssa.

Sitten on miehen sisko, joka on ihan mukava, joskin voisi olla mun äiti, eli iän puolesta ei hirveästi olla samalla aaltopituudella, toki toimeen tullaan hyvin.

Mutta sitten on vielä miehen veljen vaimo, josta en tykkää, mutta toimeen tulen hänenkin kanssaan. Ei kaikista tarvitse pitää:)

Yhteistyössä