Kylkiluu Aktiivinen jäsen 01.02.2007 12 755 1 36 31.08.2008 #27 Olemme äidin kanssa melko samanlaisia tässä asiassa. Minä ja sisarukset ollaan saatu alkumme 2-6 yrityskuukauden sisällä ja samoin on ollut mulla Siskon raskautumistavasta ei vielä ole tietoa kun ei ole vielä perheenlisäystä toiveissa...
Olemme äidin kanssa melko samanlaisia tässä asiassa. Minä ja sisarukset ollaan saatu alkumme 2-6 yrityskuukauden sisällä ja samoin on ollut mulla Siskon raskautumistavasta ei vielä ole tietoa kun ei ole vielä perheenlisäystä toiveissa...
S Suru puserossa Vieras 31.08.2008 #28 Sisko on tehnyt jo kolme, raskautunut joka kerta ekassa kierrossa. Äiti teki samoin kolme, tosi lyhyellä aikavälillä. Ja minä en jumalauta raskaudu ikinä, ja kuolen tähän tuskaan! Että se niistä hedelmällisistä geeneistä.
Sisko on tehnyt jo kolme, raskautunut joka kerta ekassa kierrossa. Äiti teki samoin kolme, tosi lyhyellä aikavälillä. Ja minä en jumalauta raskaudu ikinä, ja kuolen tähän tuskaan! Että se niistä hedelmällisistä geeneistä.
K Kevätaurinko Aktiivinen jäsen 11.05.2004 12 815 0 36 31.08.2008 #29 Tulen. Ja vähän liianki helposti. :/ Äitini ollut samanlainen. Siskoja ei ole.