Tuletko helposti raskaaksi/ entä sisaresi, äitisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lapset ovat aina lahja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lapset ovat aina lahja

Vieras
Ihan mielenkiinnosta kyselen. Itse olen tullut joka kerta raskaaksi heti kun on vauva ollut suunnitelmissa, samoin siskoni ja äitini. Ei ole ollut keskenmenojakaan. Voiko se olla jotenkin geeneissä, että hedelmöittyy helposti? Ja ketään lapsetonta tai lapsettomuudesta kärsivää en halua kyselyllä loukata.

Äiti on tullut aina helposti ja kerran jopa vahingossa, sisko teki ekaa vuoden ja kaks tuli ihan vahingossa. Me tehtiin esikoista kolme vuotta ja pikku kakkosta 8kk.

Esikoista "tehtiin" 7kk, kaksi seuraavaa tulleet laakista. Äidilläni on kahdeksan lasta, 11 raskautta. Tullut aina helposti raskaaksi. Siskollani ei vielä lapsia.

Tulen suht helposti raskaaksi, esikoinen ekasta yrityksestä, toinen 5:stä kierrosta. Äitistä ja toisesta siskosta en tiedä, toisella endo, joten raskautuminen kovin vaikeaa/epätodennäköistä. Myös äidillä ollut endoa ennen raskauksia.

Miehen vanhemmat yritti lastaan 20 vuotta, epäiltiin kanssa olisiko "lapsettomuus" periytyvää, mutta ei siis ollut. Ainakaan miehen kohdalla.

No mulla on 3 lasta ja kaksi keskenmenoa, ja äidillä on 2 lasta yksi km ja yksi raskaus joka päättyi raskaus myrkytykseen viikoilla 26, vauva ei selvinnyt. Ja melko helposti lapset on alkunsa saanneet

Siskoni ei pysty saamaan lapsia, vanhempani yrittivät minua useita vuosia, ennen onnistumista ja minä olen saanut kaksi ensimmäistä nopsaan siitä kun ollaan yrityksen alkuun päästy, nyt oli keskenmeno ja saas nähdä koska tärppää.

Heti toisesta yrityskierrosta tulin itse, äitilläni useampi lapsi ja kaikki tärpänneet nopeasti. Suvun naisilla yleensäkin tapana lisääntyä aika tavalla. Siskosta en toivottavasti tule tietämään vielä pitkään aikaan, kun on vasta ylä-asteella.

Joo, äiti on aina sanonu, että tulee raskaaksi jo pelkästä miehen katseesta.
Ite olen tullu jokaisella kerralla ekasta kierrosta raskaaksi ja sisko on tullut ehkäsystä huolimatta.
Että kyllä se taitaa sukuvika olla.

Kaksi kertaa olen tullut helposti raskaaksi. Kerran olen saanut keskenmenon, äitikin on saanut pari kertaa ennen kuin mua alkoi odottaa. Siskosta en tiedä, kun hän ei ole ollut raskaana.

No ekalla kerralla meni kolme vuotta ennen kuin tärppäsi, mutta sitten tulikin kaksi kerralla, toisella kertaa, kun ruvettiin yrittämään niin onnistui ekasta kierrosta.

Vanhempani yrittivät minua 2-vuotta. Mieheni vanhemmat yrittivät myös häntä 2-vuotta. Meillä miehen kanssa tulee esikoisen yritystä kohta vuosi... itse olen myös ajatellut että olisiko periytyvää :whistle:

Yhteistyössä