tulet huomaamaan olinko tyhmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylpeys/katumus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ylpeys/katumus

Vieras
parisuhteessamme oli vaikeuksia, jolloin miehelle ilmaantui kakkosnainen. Se selvitettiin ja suhde jatkui.
Nyt pitkän ajan jälkeen mies kertoi, että jos hän kuolisi, niin hän toivoo, että parin vuoden jälkeen tapaisin tämän naisen. Saisin nähdä, ettei mies ollut mikään tyhmä.
Miten itse ottaisitte tällaisen lauseen. Jäin kyllä huuli pyöreänä miettimään...

Varmaankin nainen oli tosi kaunis ja muutoinkin upea. (Tosin avioissa ja monta miestä siinä sivussa, kuulemma) Sitä kai mies tarkoitti. Miksi minun se pitäisi todeta...
Olisin toivonut, että minulle esittäisi katumusta, vaikkei niin tuntisikaan.

Onkos tässä nyt pointtina että "tuskin haudallani kärpäsetkään surisisivat jos minä kuolisisin"? Herra mun vereni kuten pohjalaiset tapaavat sanoa. Pistä ihmeessä mies tämän ihmenaisen jonotuslistalle. Ja mitä kauneuteen tulee niin voisit hämmästyä kuinka vaatimattoman näköisiä nämä mielikuvituksessa niin ylittämättömät naiset useimmiten ovat. Ja henkinen puolihan tuli jo käsitellyksi kirjoituksesi pohjalta.

Siis eikö mies ollut tyhmä siksi, että hänellä oli niin upea salarakas vaiko eikö mies ollut tyhmä siksi, että lopetti kakkossuhteensa ja jatkoi uskollisena puolisona kanssasi?

niin miehille aina "ilmaantuu" joku kakkosnainen. Voi juku ei mulle ainaskaan ole koskaan kukaan tupsahtanut eteen lohduttajaksi. Niin mutta minähän olen se miestä alistava, ruma ja lihava nainen, jonka pitäisi ensitöikseen katsoa peiliin. Tosin olen pyrkinyt ratkaisemaan ongelmat ensin ja sitten vasta hakeutumaan uuteen parisuhteeseen jos tarvis. Mutta miehille näitä siis ihan vaan "ilmaantuu". Kyllä noin hyvästä miehestä kannattaa pitää kiinni kun muillekin kelpaa!

niin miehille aina "ilmaantuu" joku kakkosnainen. Voi juku ei mulle ainaskaan ole koskaan kukaan tupsahtanut eteen lohduttajaksi. Niin mutta minähän olen se miestä alistava, ruma ja lihava nainen, jonka pitäisi ensitöikseen katsoa peiliin. Tosin olen pyrkinyt ratkaisemaan ongelmat ensin ja sitten vasta hakeutumaan uuteen parisuhteeseen jos tarvis. Mutta miehille näitä siis ihan vaan "ilmaantuu". Kyllä noin hyvästä miehestä kannattaa pitää kiinni kun muillekin kelpaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Siis millä tavalla ei ollut tyhmä?:
Siis eikö mies ollut tyhmä siksi, että hänellä oli niin upea salarakas vaiko eikö mies ollut tyhmä siksi, että lopetti kakkossuhteensa ja jatkoi uskollisena puolisona kanssasi?

Kysyin mieheltä, miksi oli niin tyhmä, että halusi tuhota liittomme pitämällä salasuhdetta. Koska halusi ylikaiken olla kanssani ja oli kauhuissaan, kun aioin jättää hänet.

niin lähtisit pettämään? Sitenkö saisit alkuperäisen suhteen toimimaan? Ihan silleen olisit niin epätoivoinen, että kiihottuisit pelkkää epätoivoasi vieraasta ihmisestä.

Kyllä mun käsitys on, että jos rakastaa sitä "omaa" ihmistään niin ei kyllä ensimmäisenä tule seksi toisen kanssa mieleen. Mutta siis sun miehellä alkoi voimallisesti ottamaan eteen jonkun jakorasian kanssa kun teillä meni huonosti, hmmm. Mistä se pistoke muuten siihen ilmestyi?

"...jos hän kuolisi, niin hän toivoo, että parin vuoden jälkeen tapaisin tämän naisen. Saisin nähdä, ettei mies ollut mikään tyhmä."

Voihan tuon tulkita niinkin, että mies ei ollut tyhmä, kun valitsi vaimonsa tuon naisen sijaan.

Yhteistyössä