T
tiineenä
Vieras
Meillä onnistuu aina ekasta kierrosta ja ollaan voitu valita vuodenaika jona vauva halutaan, liki kuukauden tarkkuudella. En ole asiaa koskaan kuuluttanut, toki ystävät tietää että on yritystä jne. Nyt neljännen kohdalla ystävä ei edes onnitellut.
Ja anoppi tokaisi että miten teille niitä noin tiuhaan siunaantuu. Kälyni sanoi ettei kaikilla onnistu, sitäkin pitäisi joskus ajatella. Minkä ihmeen takia mun pitää sellaista ajatella ja päiväni pilata? Eihän nekään mieti mun suruja, mullakin on omat ristini kannettavana.
Mitä minä sille voin että ollaan näin onnellisessa asemassa. Vituttaa nyt sen verran että seuraavalle nyyhkyttäjälle vastaan, että kyllä, se on ihanaa kun lapsia saa aina kun haluaa.
Ja huom., mä oon aina ollut vaan hiljaa ja vaivaantunut kun toinen harmittelee miksi meille tulee taas vauva. Nyt loppuu.
Mitä minä sille voin että ollaan näin onnellisessa asemassa. Vituttaa nyt sen verran että seuraavalle nyyhkyttäjälle vastaan, että kyllä, se on ihanaa kun lapsia saa aina kun haluaa.
Ja huom., mä oon aina ollut vaan hiljaa ja vaivaantunut kun toinen harmittelee miksi meille tulee taas vauva. Nyt loppuu.