Tulehdus ja rv 18

Eli mulla just todettiin virtsatietulehdus joka ilm.levinnyt pidemmällekin,tuskin kuitenkaan kohtuun saakka.Lääkäri määräs Kefexin 750mgx2 päivässä.Mulla on ollut jo pari päivää kivuttomia supistuksia mitä olen pitänyt harjoitussuppareina,mutta pitäiskö niistä tässä tilanteessa olla huolissaan kun nuita kuiteskin yhtäkkiä älyttömästi tulee.Teen raskasta työtä ja senkin takia mietin pitäisikö hidastaa..tk:sta en mitään kantaa saanut :|
Mielipidettä,kokemusta,kellään?

Käyppä ihmeessa gynekologilla. Mulla oli myös samoilla viikoilla suppareita ja on hyvä tarkistaa ettei ole lähtenyt pehmenemään tai aukeemaan. Saikkuakin olis mulle antanut mutten ottanut, kun kesälomat pyörii koko ajan ja lääkäri mulle sano että ihan hyvin voi olla töissä jos vaan itse pystyy olemaan, kun kaikki oli ok. Nyt ne on alannu vaivaamaan enemmän rv 25 mutta toivon että pääsisin tonne omaan lomaan saakka. Mulla toki oli normaalia pidempi kohdunkaula että senkin takia lääkäri oli erittäin luottavainen ettei lähde kovin helposti temppuilemaan. (kävin yksityisellä, en luota noihin arvauskeskuksiin)

Yhteistyössä