lapset on pihalla, mies töissä. mulla netti auki ja voice-tv. ihkuu. :)
"vieras" 13.10.2010 #2 Ai Robbieta? Mä niiiiiiin haluaisin voittaa sen Robbie-kilpailun mikä niillä on. Englannin matka kelpaisi, etenki Robbie-hengessä.
Ai Robbieta? Mä niiiiiiin haluaisin voittaa sen Robbie-kilpailun mikä niillä on. Englannin matka kelpaisi, etenki Robbie-hengessä.
a.p 13.10.2010 #4 [QUOTE="vieras";22227509]Ai Robbieta? Mä niiiiiiin haluaisin voittaa sen Robbie-kilpailun mikä niillä on. Englannin matka kelpaisi, etenki Robbie-hengessä. [/QUOTE] nou nou. just tuli foo fighters ja nyt ana johnsson.
[QUOTE="vieras";22227509]Ai Robbieta? Mä niiiiiiin haluaisin voittaa sen Robbie-kilpailun mikä niillä on. Englannin matka kelpaisi, etenki Robbie-hengessä. [/QUOTE] nou nou. just tuli foo fighters ja nyt ana johnsson.
"vieras" 13.10.2010 #5 Alkuperäinen kirjoittaja a.p: Näytä alkuperäinen viesti nou nou. just tuli foo fighters ja nyt ana johnsson. Click to expand... Jaah. Ei kun ajattelin vain kun mainostavat tätä päivää Robbie Williams-päivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja a.p: Näytä alkuperäinen viesti nou nou. just tuli foo fighters ja nyt ana johnsson. Click to expand... Jaah. Ei kun ajattelin vain kun mainostavat tätä päivää Robbie Williams-päivänä.