Tuleepa paha mieli tästä palstasta, olen ilmeisesti kelvoton äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ppaska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
toi testivoittajaturvakaukalo oli illan paras!

Heijj... mun lapset (alle kouluikäiset) on tänään pelannu tietokoneella jonkun 2-3 tuntia Angry Birdsia ja hiihtoa oli vain 15 min. Ja huomenna annan niitten katsoa tallennetusta Putouksesta että mikä on se Munamies mistä niin paljon puhutaan...

Ihan häirikköjä tulee niistä. Join punkkua lasten nähden ja annoin niille iltapalan päälle sipsejä.

RELAA NAINEN! Sä sentään OLET LOPETTANU. Siitä saat tuhat boonus-pistettä, kas tässä: 1000!

En polta itse, ja polttaminen on mun mielestä ällöä, joten olet siis moraalinen voittaja, olet voittanut itsesi!

Äitiys on alituista vertaamista toisiin. Ei ainoastaan tällä palstalla, vaan kaikkialla. Kuopuksen luokalla olen ainoa vanhemmista, joka on yh. Kasaa mukavia odotuksia minun suuntaani. Sellasta tää on.

95% täällä olevista asioista ja kommenteista on joko liioiteltua todellisuutta tai nautinnon saamista toisen ärsyttämisestä. En ymmärrä, mihin ihminen on nykypäivänä kadottanut terveen järkensä, ja tulee esim. tällaisen palstan orjaksi. Miten me aikuiset ikinään ollaan päästy tähän asti silloin, kun omat vanhempamme meitä yritti kasvattaa, ilman minkäänlaista nettiä tai palstaa, tukena korkeintaan naapurin martta. Terve järki kädessä, seuraamatta liikaa humpuukia ja fanaattisuutta, veikkaan, että jokainen äiti tulee loppuenlopuksi omalle lapselleen siksi parhaimmaks. Jos toisin käy, voi sitä sitten elämänsä menettäneet mammat tulla tänne jeesustelemaan.

nääh. älä liikaa ota ittees tän palstan juttuja. ja äitejä nyt arvostellaan millon mistäkin ihan oikassakin elämässä. pitää pitää puolensa ja oman päänsä ja järjen jos haluaa selvitä.
hienoa että olet onnistunut lopettamaan tupakanpolton! toivottavasti se piää läpi loppu elämän!

Yhteistyössä