tuleeks ennakoivia suppareita

ai sori :)
meinasin että mulle on tullu eilen ja tänään kävelylenkin yhteydessä kipua mitä kuvittelen olevan ennakoivaa supistusta, mutta muuten ei ole tullut sitten kun rauhakseen kotona. ajattelin että onko ne ennakoivat riippuvaisia jostain tapahtumasta/rasituksesta vai kuuluuko niitä tulla sillon millon sattuu.. ööh.. vaikea selittää pointtia :D
 
vieras
Mulla ainakin tuli juurikin kavelyn yhteydessa tietyilla viikoilla, oisko alkanu jo ennen rv20, sitten keskiraskauden paikkeilla ei ollut mitaan ja tulivat takaisin noin rv34. Kavelin sitten siina tahdissa mika ei suppareita aiheuttanut, eli HITAASTI ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ainakin tuli juurikin kavelyn yhteydessa tietyilla viikoilla, oisko alkanu jo ennen rv20, sitten keskiraskauden paikkeilla ei ollut mitaan ja tulivat takaisin noin rv34. Kavelin sitten siina tahdissa mika ei suppareita aiheuttanut, eli HITAASTI ;)
ai okei. mulla rv37+5 ja juurikin eilen tuli eka :) ja hitaasti tääläki sit mennää, mies totes että jos olis tienny että kävellää niin hitaasti, ni olis lähteny yksin kauppaan :D
mut heti ku loppu kipu ni voi taas normaalisti kävellä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grape:
mulle tuli eniten ennakoivia suppareita kun istuin liian kauan esim. Autossa pitkällä matkalla tai netin ääressä. Kävelyllä kun kävin tuntu vasta seuraavana päivänä
mulle autosta on tullu paljon harjoitussuppareita, sillai että maha kovettuu mut ei tee kipeetä. vähän ahdasta vaan :D
nää mitä nyt on tullu on kivuliasta ja toisella kyljellä/alavatsassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
onko ihmisil tullu pitkäänkin näitä ennenku synnytys käynistyny? elättelen tässä toiveita.. :xmas: joiden tiedän olevan turhia |O
mulle tullu kaikista jo kuukausia ennen la:ta. Mutta ei onnex ole tarvinu käynnistää. Kaik lapset syntyny aika lähellä la:ta paitsi toka synty 10 päivä etuajassa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grape:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
onko ihmisil tullu pitkäänkin näitä ennenku synnytys käynistyny? elättelen tässä toiveita.. :xmas: joiden tiedän olevan turhia |O
mulle tullu kaikista jo kuukausia ennen la:ta. Mutta ei onnex ole tarvinu käynnistää. Kaik lapset syntyny aika lähellä la:ta paitsi toka synty 10 päivä etuajassa
mä niin pelkään että menee yliaikaseks.. :( en tiä miks niin ajattelen, mut en usko että tulis yhtää etuajassa, vaik niin kovasti toivon. esikoinen tulos :)
 
Mulla on tullut noita rv 14 saakka molemmissa raskauksissa.. Eka syntyi rv 39+4 ja nyt tokaa mennään rv 26+1 ja supparit on ihme kyllä vähän vähentyneet.

Rasituksesta yltyy, mutta niitä tulee ihan tasaisesti myös levossa.
 

Yhteistyössä