Tuleeko viinipullollisesta humalaan?

• Viestiketjun aloittaja ihmekysyjä
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juojana olisi mies. Eli painoo ja vettä vähän enempi kehossa, vaikuttaneekohan?
Meneekö niin humalaan, että askel on hoipertelevaa?
Ei mene mies sellaiseen kuntoon. Pienessä humalassa vaan.
mun mies menis. Juo harvoin, on pienikokoinen. Myös hänellä on jatkuva lääkitys mikä nopeuttaa humalaa

juu
Juojana olisi mies. Eli painoo ja vettä vähän enempi kehossa, vaikuttaneekohan?
Meneekö niin humalaan, että askel on hoipertelevaa?
Riippuu siitä minkä kokoinen ja ikäinen mies ja käyttääkö alkoa ja minkä verran. Jos on pienikokoinen mies joka ei normaalisti juo tai juo hyvin harvoin tulee humalaan viinipullosta. Jos on iso mies joka juo suht usein niin vähän vaan ehkä kohisee nupissa.

Juu
Riippuu siitäkin kuinka nopsaan juo. Jos vaikka alottelee ruuan kanssa ja juo loput illan mittaan niin ei muuta kun pieni sievä. Nopeasti koko pullo ja on jo ihan hyvissä känneissä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Mua kiinnostaisi tietää mihin tämä liittyy.
No jos nyt sitten valottaisin asiaa. Eli mies sanoi, ettei tule pullollisesta humalaan (kun vastustelin koko pullon juomista). Joi melkolailla yhteen menoon. Yhtäkkiä oli ihan sekaisin! Luotin miehen omaan arvostelukykyyn asiassa, itse kun en alkoholia tosiaan käytä eikä mies mun edessä oo useinkaan juonu, kaverien kaa vaan, eli en hänenkään sietorajojaan tiedä. Itse on sanonut sietävänsä alkoholia hyvin. Tuli vaan niin puun takaa tollainen tukevahkolta vaikuttava humala. Asteli ihan vinoon ja muutenkin oli sekava. :/

No jos nyt sitten valottaisin asiaa. Eli mies sanoi, ettei tule pullollisesta humalaan (kun vastustelin koko pullon juomista). Joi melkolailla yhteen menoon. Yhtäkkiä oli ihan sekaisin! Luotin miehen omaan arvostelukykyyn asiassa, itse kun en alkoholia tosiaan käytä eikä mies mun edessä oo useinkaan juonu, kaverien kaa vaan, eli en hänenkään sietorajojaan tiedä. Itse on sanonut sietävänsä alkoholia hyvin. Tuli vaan niin puun takaa tollainen tukevahkolta vaikuttava humala. Asteli ihan vinoon ja muutenkin oli sekava. :/
Kyllä tuollainen on ihan mahdollista, jos nopeasti juo.

"Harjoittelun" puutetta? :xmas: Juomisen tapauksessa yleisesti ottaen hyvä asia. On siis saattanut joskus kestää enemmän, mutta kesto vähentynyt, jos juominen vähentynyt.

just
Kuulostaa aika huolestuttavalta kuviolta muutenkin. Kiskoa nyt pullollista viiniä ihan vaan näyttämisen takia. Tottahan toki voi nopeasti juotuna nousta päähän, mutta jos on aihetta epäillä lääkkeiden väärinkäyttöä, niin epäilisin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Kuulostaa aika huolestuttavalta kuviolta muutenkin. Kiskoa nyt pullollista viiniä ihan vaan näyttämisen takia. Tottahan toki voi nopeasti juotuna nousta päähän, mutta jos on aihetta epäillä lääkkeiden väärinkäyttöä, niin epäilisin.
Ei se siis mitään näyttää koettanu. Tykkää viinistä ja saa sitä harvoin. Kaljaa ja shotteja on baareissa juonu. Käyttää seromex-lääkettä jolla ei pitäis olla vaikutusta. Kai, pitää katsoo netistä.

rane
Kerran join kokonaisen viinipullon enkä muista mitään! Kaverit kerto että olin alasti talon katolla pelännyt variksia. Seuraavana iltana vain ihmettelin kun oli sääret mustelmilla ja suussa maistui sipuli.

ei mikään sika
mä en tajua!! miten huono viinapää porukalla on??
voin juoda pullollisen viiniä ( aivan sama puna- vaiko valkoviiniä ) olematta humaltunut...
baariin lähtiessä varaan "pohjiksi" 2plo ja sen koen olevan riittävästi.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
5 vuotta sitten olis tullu kiva pieni hiprakka. Nyt olisin aivan pelit seis! Sitä se äitiys ja raittius teettää. Sinkkuopiskelijalle ei ollu määrä eikä mikään.
Sama täällä. En kyllä tuntiin uskaltaisi pulloa juoda, saati sitten nopeammin. Vaikka en nyt 100% raitis olekaan. Ennen meni 6x0,5l siideriäkin ennen kuin tuntui missään ja nyt on kahdesta jo ihan tuiterissa :D. Ja painoakin tullut kuitenkin 10 kiloa lisää.

vieras
Hui kamala, minä olen huppelissa jo teelusikallisesta viiniä. Jos joisin koko pullollisen, olisi minulla varmaan koko viikon kestävä krapula :eek: Minulla on niin kauhean huono viinapää kun en tapaa läträtä alkoholin kanssa.

Yhteistyössä