Minä tuota espanjalaista mietin, että josko linnoittautuisi soffan syliin katselemaan, millainen mahtaa ollaAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuväki:ei oikein.. tonavan jokipoliiseja on joskus tullu katottua ja act!one... ja sit csi miamia joskus kans... en tiä millanen toi leffa on mikä tulee, mut ei vaikuttanu ainakaan esittelyssä kauheen kiinnostavalta
hmm..se on luotettava, älykäs ja tykkää lapsista. miinusta saa kyllä sen ulkonäöstä ja vaarallisesta työstä.Alkuperäinen kirjoittaja amimami:Jollain tavalla hirmu kiehtova ja sexikäs se Horatio..Oon usein miettinyt, että mikä se juttu oikein on, joka siinä äijässä vetää puoleensa, mute en oikein osaa sanoa Mikään hirmu komee se ei ole, mut jotenkin ihanan symppis
Alkuperäinen kirjoittaja amimami:Jollain tavalla hirmu kiehtova ja sexikäs se Horatio..Oon usein miettinyt, että mikä se juttu oikein on, joka siinä äijässä vetää puoleensa, mute en oikein osaa sanoa Mikään hirmu komee se ei ole, mut jotenkin ihanan symppis
jossain ohjelmassa kkerrottiin että "Horatio" oli ennen NYPD Bluessa. lähti ku ei ollu tarpeeks menestyvä sarja sillon ja myöhemmin yritti vinkua ittensä takaisin mutta ei päässy. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja amimami:Jollain tavalla hirmu kiehtova ja sexikäs se Horatio..Oon usein miettinyt, että mikä se juttu oikein on, joka siinä äijässä vetää puoleensa, mute en oikein osaa sanoa Mikään hirmu komee se ei ole, mut jotenkin ihanan symppis
Se oli hot j silloin kun oli siinä aiemmassa poliisisarjassa. Mikähän se olikaan nimeltää...Olin silloin teini ja ihan kuumana siihen