Tuleeko tellusta tänään mitään katsomisen arvoista?

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuväki:
ei oikein.. tonavan jokipoliiseja on joskus tullu katottua ja act!one... ja sit csi miamia joskus kans... en tiä millanen toi leffa on mikä tulee, mut ei vaikuttanu ainakaan esittelyssä kauheen kiinnostavalta
Minä tuota espanjalaista mietin, että josko linnoittautuisi soffan syliin katselemaan, millainen mahtaa olla :)

Jollain tavalla hirmu kiehtova ja sexikäs se Horatio..Oon usein miettinyt, että mikä se juttu oikein on, joka siinä äijässä vetää puoleensa, mute en oikein osaa sanoa :whistle: Mikään hirmu komee se ei ole, mut jotenkin ihanan symppis :)

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja amimami:
Jollain tavalla hirmu kiehtova ja sexikäs se Horatio..Oon usein miettinyt, että mikä se juttu oikein on, joka siinä äijässä vetää puoleensa, mute en oikein osaa sanoa :whistle: Mikään hirmu komee se ei ole, mut jotenkin ihanan symppis :)
hmm..se on luotettava, älykäs ja tykkää lapsista. miinusta saa kyllä sen ulkonäöstä ja vaarallisesta työstä. :LOL: :LOL:

amimami
ja sellanen koiranpentumainen. Sillä on kivoja ilmeitä ja ihan kivannäköinen muutenkin. Ei mikään äly komea, mutta jotenkin hyvännäköinen silti. Eli en antaisi silti miinusta ulkonäöstä ;)

mie

Se oli hot j silloin kun oli siinä aiemmassa poliisisarjassa. Mikähän se olikaan nimeltää...Olin silloin teini ja ihan kuumana siihen :p

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Se oli hot j silloin kun oli siinä aiemmassa poliisisarjassa. Mikähän se olikaan nimeltää...Olin silloin teini ja ihan kuumana siihen :p
jossain ohjelmassa kkerrottiin että "Horatio" oli ennen NYPD Bluessa. lähti ku ei ollu tarpeeks menestyvä sarja sillon ja myöhemmin yritti vinkua ittensä takaisin mutta ei päässy. :kieh:

amimami
vaikka tuli sitä sillon jonkun kerran katottuakin...tai ehkä en katsonut sitä vielä sillon kun tuo "Horatiokin" oli siinä mukana?? :O Luulisi ainakin, että muistaisin tuon miehen :D

Yhteistyössä